تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802984247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شماره‌ی دی‌ماه مجله‌ی 24 منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شماره‌ی دی‌ماه مجله‌ی 24 منتشر شد
پنجاه‌و‌نهمین شماره‌ی مجله‌ی 24 به‌همراه مصاحبه‌ای با هومن سیدی و صابر ابر درباره‌ی ویژگی‌ها و مصائب سینمای مستقل ایران منتشر شد.


به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ پنجاه‌و‌نهمین شماره‌ی مجله‌ی 24 به‌همراه مصاحبه‌ای با هومن سیدی و صابر ابر درباره‌ی ویژگی‌ها و مصائب سینمای مستقل ایران منتشر شد. اكران فیلم «سیزده» به كارگردانی هومن سیدی و «همه چیز برای فروش» با بازی صابر ابر بهانه‌ی اصلی این گفت‌وگو بوده است. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عكسی از این دو سینماگر جوان اختصاص یافته است.
 
در بخش سینمای ایران این شماره از مجله‌ی 24 علاوه بر مرور چهره‌ها و بازیگرانِ ماه گزارش‌هایی درباره‌ی تغییرات سی‌و‌سومین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر، سیاه‌نمایی در سینما و سریال‌های جدید شبكه‌ی نمایش خانگی منتشر شده است. در بخش روی پرده‌ هم جواد طوسی، مهرزاد دانش، علی مصلح،‌ نسیم نجفی و هومن حاتمی نقد‌هایی بر فیلم‌های «همه چیز برای فروش»، «بیگانه»، «مستانه»، «چند مترمكعب عشق» و «سیزده» نوشته‌اند.
 
پرونده‌ی فیلمساز ماه: ریچارد لینك‌لیتر مهم‌ترین بخش صفحات سینمای دنیای شماره‌ی جدید مجله‌ی 24 است. در این پرونده كه به بهانه‌ی اكران فیلم «پسرانگی» آماده شده می‌توانید خواننده‌ی گفت‌وگو با لینك‌لیتر، مرور آثار او با یادداشت‌هایی از سعید عقیقی، آرش خوش‌خو، یحیی نطنزی، كریم نیكونظر، امیر پوریا، حسین عیدی‌زاده، كوثر آوینی، محسن آزرم مهرزاد دانش، علی مصلح، محمد وحدانی و نیما حسنی‌نسب باشید. نقد مجید اسلامی بر فیلم «پسرانگی» هم از دیگر بخش‌های این پرونده‌ی خواندنی و مفصل است.  
 
پرونده‌ی بازیگر ماه این شماره از مجله‌ی 24 به مرور كارنامه‌ی تیلدا سوئینتن اختصاص دارد. یادداشت‌هایی درباره‌ی ویژگی‌های این بازیگر متفاوت، تیلدا سوئینتن از زبان خودش، مرور نقاط عطف كارنامه‌اش و گفت‌وگویی خواندنی با او عناوین مهم‌ترین بخش‌های این پرونده‌ است. گزارش جشنواره‌ی فیلم لندن، معرفی 10 فیلمسازی كه تماشای فیلم‌هایشان صبوری می‌خواهد و بررسی فیلم‌های روی پرده از دیگر مطالب بخش سینمای دنیای این شماره است.
 
در بخش راهنما پرونده‌ای برای سریال «نیك» منتشر شده است. گزارش تولید این سریال پربیننده، گفت‌وگو با استیون سودربرگ كارگردان و كلایو اون بازیگر نقش اصلی سریال و یادداشت‌هایی به‌قلم كورش علیانی و كوثر آوینی را می‌توانید در این پرونده‌ بخوانید.
 
خاطرات راجر ایبرت از رابرت آلتمن، یادداشت اما تامسون درباره‌ی مایك نیكولز و یادی از موسیقی متن «لارنس عربستان» هم در بخش نوستالژی شماره‌ی جدید 24 منتشر شده است. پرونده‌ی بازنگری فیلم «هر آنچه خدا مجاز می‌داند» داگلاس سیرك به همراه یادداشت‌هایی از لورا مالوی و امیر پوریا را هم می‌توانید در همین بخش بخوانید.
 
در بخش وبلاگ شماره‌ی دی‌ماه مجله‌ی 24 هم آیدا احدیانی، فرنوش حبیب‌نژاد و امید بلاغتی یادداشتی‌هایی با موضوع «روزی كه سینما نجاتم داد» نوشته‌اند.


انتهای پیام/اس








تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن