تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819902203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش پس از حكم جهاد آيت الله سيستاني منزوي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۱۰ق.ظ)
مشاور استاندار كربلا: داعش پس از حكم جهاد آيت الله سيستاني منزوي شد مشاور استاندار كربلا در ديدار نماينده بعثهِ مقام معظم رهبري در عراق با بيان اينكه حكم جهاد حضرت آيت الله سيستاني داعش را منزوي و مردم عراق را متحد كرد، گفت: امروز شيعيان عراق مي‌دانند كه اتحاد مسلمانان در برابر استكبار يک ضرورت است.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس وائلي مشاور استاندار كربلا با حضور در دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني ديدار و از جمهوري اسلامي ايران براي همراهي با دولت و ملت عراق در مقابله با داعش و برقراري امنيت در اين كشور تشكر كرد.
وي از زائران ايراني براي حضور پرشور در كربلا تقدير كرد و با بيان اينكه مردم عراق به خوبي پذيراي زائران بودند، هرچند برخي مشكلات وجود داشت كه تلاش مي‌كنيم براي سال آينده شرايط بهتري فراهم شود، گفت: بر خود لازم مي‌دانم از حمايت‌هاي نظام و دولت جمهوري اسلامي ايران به ويژه در ايام اربعين حسيني تشكر كنم.
مشاور استاندار كربلا در ادامه شرايط كشور عراق پيش از حكم جهاد حضرت آيت الله سيستاني را بسيار خطرناك توصيف و تصريح كرد: داعش يك سوم كشور عراق را تصرف كرده بود و اگر به بغداد مي‌رسيد بر همه عراق مسلط مي‌شد اما به بركت حكم جهاد آيت الله سيستاني منزوي شد و شرايط ۱۸۰ درجه تغيير كرد.
وي با بيان اينكه حكم جهاد حضرت آيت الله سيستاني افزون بر منزوي كردن داعش سبب اتحاد بيشتر مردم عراق شد، اظهار داشت: امروز شيعيان عراق معناي اتحاد را به خوبي لمس كرده اند و مي‌دانند كه همواره اتحاد مسلمانان در برابر استكبار يك ضرورت است.
در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با تشكر از دولت و ملت عراق در پذيرايي از زائران اربعين حسيني، اظهار داشت: ايران اسلامي با معيارهاي ارزشي خود نسبت به همسايگانش وفادار است و رابطه حسنه را دنبال مي‌كند.
مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق افزود: اتحاد و برادري بين كشور عراق و ايران سربلندي هر دو كشور را به همراه دارد و حضور زائران عراقي در ايران و نيز حضور زائران ايراني در عراق موجب انسجام بيشتري خواهد شد.
وي گفت: مردم ايران به سبب وجود عتبات عاليات علاقه خاصي به كشور عراق دارند و مردم عراق نيز به سبب حرم حضرت ثامن الائمه (ع) به كشور ايران علاقه مند هستند، اميد است روز به روز بين اين دو كشور اتحاد و برادري بيشتري تحقق يابد كه قطعا رسالت انديشمندان، علما و مسؤولان دو كشور در اين امر مهم بسيار خطير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن