تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن یلدا در کوچه های فقر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جشن یلدا در "کوچه های فقر"
جمعیت مستقل و غیر سیاسی امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع)اصفهان پس از سپری شدن ایام ماه صفر ، جشن یلدا را ویژه 100 نفر از کودکان محروم از تحصیل ، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار برگزار کرد.
مسؤول جمعیت مستقل و غیر سیاسی امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) در اصفهان در این باره به خبرنگار ما گفت: این جمعیت حدود 15 سال است که در تهران تشکیل شده و دارای مقام مشورتی از سازمان ملل متحد است. سیمین محجوبیان افزود: گروه هدف این جمعین کودکان محروم از تحصیل ، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار هستند . وی تاکید کرد: در آینده ای نزدیک "خانه ایرانی" را برای آموزش به کودکان وامانده از تحصیل و همچنین آموزش مشاغل مختلف به زنان سرپرست خانوار در منطقه زینبیه اصفهان راه اندازی خواهیم کرد. مسؤول جمعیت مستقل و غیر سیاسی امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) در اصفهان تصریح کرد: کلیه مخارج این جمعیت از طریق خیرین و اسپانسرها تامین می شود. وی یادآور شد: ما در صدد این هستیم که حس دگرخواهی را در مردم نهادینه کنیم. گفتنی است ؛جشن یلدا در "کوچه های فقر" به میزبانی نقوی – مدیر کتابخانه امام علی (ع) ملک شهر و با حضور حمید سیاحیان – رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد .

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن