تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803104677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای بیمارستان خیالی و مسمومیت تنقلات در تهران/ حکایت دوربرگردانی که دور زدن درآن ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آنچه در روی خط تهران پنجشنبه این هفته گذشت؛
ماجرای بیمارستان خیالی و مسمومیت تنقلات در تهران/ حکایت دوربرگردانی که دور زدن درآن ممنوع است
در روی خط تهران پنجشنبه این هفته پیگری موضوع‌های ترافیک سنگین تقاطع نیایش ولیعصر، گود برداری غیر اصولی منطقه 12، و ماجرای شایعه تنقلات آلوده به سم و بیمارستان خیالی در تهران صورت گرفت.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اتوبوس‌های تندرو درنقاط مختلف تهران برای به موقع رسیدن و صرفه‌جویی دروقت راه‌اندازی شده است اما این روزها شاهد بروز بسیاری از مشکلات شده‌ایم.

این بار نیز ترافیک سنگین و حرکت کند اتوبوس‌های تندرو در مسیر تقاطع بزرگراه نیایش وخیابان ولیعصر (عج) در خط تجریش راه‌آهن برای شهروندان مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

علی فغانی معاون حمل و نقل و ترافیک  منطقه 3  با اشاره به اقدامات اجرایی در خصوص کاهش مشکلات ترددی در تقاطع بزرگراه نیایش ولیعصر (عج) اظهار داشت: پس از مطالعه و شناسایی مشکلات ترددی در تقاطع بزرگراه نیایش- ولیعصر(عج) انجام اقداماتی شامل احداث زیر گذر در تقاطع نیایش ولیعصر (عج) راه اندازی خط مترو از میدان تجریش تا سه راه شهید بهشتی و اتصال خط 3 مترو توسعه و بهبود عملکرد حمل و نقل عمومی و بهبود عملکرد خط بی‌آر‌تی مطالعه فاز بندی چراغ راهنمایی تقاطع و اصلاح فاز بندی آن حذف بخشی از عبور و مرور بزرگراه نیایش به طول 15 متر در خیابان ولیعصر به منظور روان‌سازی ترافیک در برنامه آینده شهرداری منطقه 3 است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه زیر گذر تونل نیایش ظرف مدت 2 سال انجام شد و طول طرح عمرانی تقاطع نیایش ولیعصر کوتاهتر است این طرح ظرف مدت یک سال و نیم در صورت توافق با پیمانکار به بهره برداری می‌رسد.

تجهیز خطوط خصوصی و کارت‌خوان و عدم دریافت پول از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 3 است.

*حکایت گود برداری غیر اصولی در منطقه 12 چیست؟

روی خط تهران به بررسی سوژه دوم مشکلات تردد شهروندان در نقاط مختلف شهر تهران را پرداخت که یکی از بزرگترین دغدغه‌های مسئولان و شهروندان این شهر بزرگ است.

این بار نیز گود برداری غیر اصولی و حفر چاله‌ایی عمیق به دست اداره آب و فاضلاب مشکلات بسیاری را برای اهالی خیابان عظیم زادگان در میدان شهدا و منطقه 12 به وجود آورده است امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به ایمنی و سلامت شهروندان داشته باشند.

*دوربرگردانی که دور زدن درآن ممنوع است

روی خط تهران به بررسی سوژه سوم ترافیک سنگین شهر تهران و روان سازی آن پرداخت که یکی از مهمترین برنامه‌های مسئولان این شهر بزرگ است به طوری که برای روان سازی ترافیک در برخی از نقاط مختلف و در بزرگراه‌راه‌ها دور برگردان برای تردد خودروها طراحی شده است.

اما باخبر شدیم در دور برگردان بلوار سردار جنگل تهران تابلوی دور زدن ممنوع نصب شده است نصب تابلوی دور زدن ممنوع در دور برگردان بلوار سردار جنگل نه تنها بار ترافیک سنگین این گذر را رفع نکرده است بلکه مشکلات بسیاری را برای رانندگان و شهروندان به وجود آورده است.

این در حالی است که شهروندان از پلیس راهور خواسته‌اند دور برگردان سردار جنگل به حالت قبل برگردد.

*بیمارستان خیالی و شایعه مسمومیت تنقلات در تهران


روی خط تهران به بررسی سوژه چهارم که این روزها در شبکه‌های اجتماعی یا تلفن های همراه پیامک‌هایی دست به دست می‌شود که واقعیت ندارد پرداخت.چندی پیش خبر پیامکی با این موضوع که رئیس بیمارستان الزهراء تهران آقای حبیبیان گفته است تنقلات تهران آلوده به سم و کشنده شده و مصرف آن باعث مرگ افراد می‌شود.

موضوع را با وزارت بهداشت در میان گذاشتیم دهقان مدیر کل نظارت بر درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیمارستانی به نام بیمارستان الزهراء در تهران وجود ندارد و هویت دکتر حبیبیان ساختگی است بیان کرد مردم باید توجه بیشتری به اخبار و شایعات کذب در شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه داشته باشند.قطعا وزارت بهداشت در صورت بروز چنین مشکلاتی از طریق منابع رسمی آنها را مطلع خواهد ساخت.

وی تاکید کرد: مشکلات مسمومیت و غیر بهداشتی بودن محصولات مختلف از طریق روابط عمومی وزارت بهداشت به مردم اطلاع داده می ‌شودآنها باید بدانند شبکه های اجتماعی منبع خوبی برای اعتماد به بعضی از اخبارها نیست.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن