تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد آموزش و پرورش با معلم خاطی در پاکدشت/ معاف از پرداخت شهریه 11گروه از دانش آموزان افاغنه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فاضل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد
برخورد آموزش و پرورش با معلم خاطی در پاکدشت/ معاف از پرداخت شهریه 11گروه از دانش آموزان افاغنه
مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش گفت:‌11 گروه از دانش آموزان افغانی از پرداخت شهریه معاف هستند.


محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا از دانش آموزان افغانی شهریه دریافت می شود؟ گفت:‌ در گذشته مبالغی برای افزایش کیفیت فعالیت‌های مدرسه از همه دانش آموزان به صورت داوطلبانه دریافت می‌شد و این موضوع جدیدی نیست.
 
وی با اشاره به اینکه  11گروه از دانش آموزان افغانی معاف از دریافت شهریه هستند، افزود: مبالغ دریافتی از دانش آموزان افغانی بین 200تا 500هزار تومان است که در مقایسه با مبالغی که دانش آموزان ایرانی به مدارس کمک می‌کنند رقم کم و ناچیزی است ضمن این که این کمک به صورت داوطلبانه است.

فاضل ادامه داد: این مبالغ با توجه به شرایط و تمکن مالی به دانش آموز افغانی به عنوان کمک به مدرسه اعلام می‌شود و مدیران مدارس در صورت مشاهده عدم توان پرداخت شهریه دانش آموز افغانی با وی مساعدت می‌کنند.
 
مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در خصوص عدم ادامه تحصیل دانش آموزان افغانی در ایران اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای تحصیل دانش آموزان افاغنه در ایران وجود ندارد ضمن این که تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر ممانعت آموزش و پرورش از ثبت نام این دانش آموزان دریافت نشده است بنابراین همه دانش آموزان مجاز به تحصیل در کشور هستند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی آموزش و پرورش برخوردی با معلم خاطی در پاکدشت صورت گرفته است گفت: اصل  تنبیه بدنی در نظام آموزشی کشور منسوخ و مزموم است و ما به هیچ وجه از  کسی  که به هر دلیلی دانش آموز را مورد تنبیه قرار دهد حمایت نمی‌کنیم حتی اگر این تنبیه فراتر از مدرسه و از والدین دانش آموز باشد.
 
فاضل با بیان این که آموزش و پرورش دارای بیش از 105هزار کلاس درس است افزود: این اتفاقات ممکن است به تعداد انگشتان دست در گوشه و کنار کشور دیده شود اما به لحاظ اهمیت حساسیت خبر منتشر شده اخیر در فضای مجازی تیم ارزیابی از سوی وزارتخانه به منطقه فرستاده شد و خوشبختانه بررسی‌ها نشان می‌دهد این خبر منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه صحت نداشته است.

مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: با این معلم خاطی از سوی آموزش و پرورش برخوردی صورت گرفت و برای وی تغییر محل خدمت لحاظ گردید.
 
فاضل خاطر نشان کرد: دانش آموزان افغانی همچون دانش آموزان ایرانی تحت حمایت آموزش و پرورش هستند ضمن آن که رضایت اولیا نیز از شروط اصلی ما به شمار می آید و خصوص این اتفاق والدین دانش آموزان افغانی به صورت کتبی و حضوری از برخورد آموزش و پرورش تشکر و اعلام رضایت داشتند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن