تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818004700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب نرم ديگو سيمئونه در اتلتيكو مادريد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
انقلاب نرم ديگو سيمئونه در اتلتيكو مادريد




در نگاه اول اقتدار قهرمان لاليگا همچنان بر قدرت هاى سابق تيم استوار است، اما ديگو سيمئونه در اين فصل با در نظر تغييراتى كوچك، باز هم بهبودى در روند تيم ايجاد است.





طرفداری: ديگو سيمئونه سرمربى اتلتيكو ماريد، بعد از پيروزى 2:0 مقابل الچه در دو هفته گذشته، از عملكرد تيم خود ابراز رضايت و خوشحالى نمود:"من خوشحال هستم كه تيمى هستيم كه به خوبى توپ را به گردش در مى آورد و مى داند چه برنامه اى دارد." شاگردان ديگو سيمئونه در اين بازى 589 مرتبه توپ را بين خود رد و بدل نموده بودند، اين آمار بهترين آمار فصل تيم در اين زمينه بوده و بسيار بيشتر از ميانگين پاس هاى تيم در طول يك بازى (423) بوده است. سيمئونه البته در اين خصوص معتقد است:"البته اين آمار فوق العاده در بازى امروز تصادفى نبوده است، تيم از چند بازى پيش در حال بهبود وضعيت خويش است."

در بازى مقابل الچه در واقع يكى ديگر از مشخصات كمتر ديده شده روخى بلانكوز (سرخ و سفيدها) نمايان شد. اين تيم فصل گذشته بيشتر با تكيه بر كيفيت بالاى خود تا فينال ليگ قهرمانان خود را بالا كشيد و لاليگا را فتح نمود، كيفيتى كه بيشتر متكى بر دفاع فشرده و انتظار براى خلق موقعيت، كنترل پرسينگ حريف، تغيير ناگهانى سيستم تيم از دفاع به حمله و همچنين ضربات هدف دار و موثر استوار بود، حال در اين فصل علاوه بر موارد فوق تيم ديگو سيمئونه در هفته هاى اخير نشان داده كه از يك برنامه دوم نيز برخوردار است.


انقلاب نرم ديگو سيمئونه در اتلتيكو مادريد



اتلتيكو مادريد مدافع قهرمانى لاليگا، در اين فصل همچنان از نقاط قوت فصل گذشته خود كمال استفاده را مى برد، اما تغييرات مثبت فراوانى را ديگو سيمئونه در اين تيم نسبت به فصل قبل ايجاد نموده است، براى نمونه اين تيم در ضربات ايستگاهى و استاندارد بسيار خطرناك تر شده و بازيكنان اين تيم موفق به ثمر رساندن نوزده گل از روى چنين ضرباتى شده اند و تنها هشت مرتبه دروازه حريفان را از روى جريان بازى باز نموده اند. ماريو سوارز هافبك اتلتيكو مادريد در ماه اكتبر در اين رابطه گفته بود:"ما به سختى بر روى گل زنى از روى ضربات استاندارد كار كرده ايم و به نتايج مطلوبى نيز رسيده ايم. حال بايد در جريان بازى نيز به گل برسيم چون به تدريج حريفان ما از برنامه هاى گل زنى ما آگاه خواهند شد."

ديگو سيمئونه اما مى خواهد تيمش را از شرايطى كه در حال حاضر دورتموند، درگير آن شده، دور نگه دارد. چون ممكن است عدم توانايى تيم در بازى سازى مقابل تيم هايى كه چيدمانى بسيار دفاعى دارند، تيم را قربانى ضد حملات كشنده تيم حريف نمايد. البته فصل گذشته تاكتيك هاى مورد نظر ديگو سيمئونه كه با تكيه بر آنها تيم به فينال ليسبون رسيد، مورد تمجيد فراوان اكثر كارشناسان فوتبال اروپا قرار گرفته است. اما از ابتداى اين فصل اين سرمربى تواناى آرژانتينى قدم به قدم به تيم قدرت مالكيت توپ را نيز تزريق نموده و به اين ترتيب اتلتيكو مادريد را به تيمى غير قابل پيش بينى تر، تبديل نموده است.

در ماه سپتامبر سال جارى سيمئونه 44 ساله بعد از پيروزى در دربى مادريد در استاديوم برنابئو، خبر از تغييرات جزئى در نحوه بازى تيم داده بود:"ما مى خواهيم بازى هاى تركيبى خود را بهبود بخشيم." حال سه ماه بعد از چنين اظهار نظرى چنين تغييراتى در تيم به طور واضح مشخص است. در فصل گذشته ميانگين تملك توپ اين تيم در كليه بازى به با 49 درصد مى رسيد، اما چنين آمارى در اين فصل به 52 درصد افزايش پيدا كرده است. از طرفى شاگردان ديگو سيمئونه در اين فصل به طور ميانگين در هر بازى 27.5 پاس بيشتر از ميانگين فصل قبل بين خود رد و بدل نموده اند. ( 425.5 پاس در مقابل 398 پاس).

در فصل گذشته تيم ديگو سيمئونه در پانزده بازى انجام شده تنها در پنج بازى مالكيت توپ بيشترى نسبت به حريف خود داشت، اما در اين فصل در پانزده بازى انجام شده برترى اتلتيكومادريد در مالكيت توپ نسبت به حريفان به هشت بازى رسيده است. ديگر نكته مثبت عملكرد اتلتيكو مادريد در اين فصل، كاهش تعداد اخطارهاى دريافتى بازيكنان اين تيم است. در بازى مقابل الچه بازيكنان اين تيم براى سومين بازى متوالى از سوى داور مسابقه با دريافت كارت زرد، جريمه نشدند، در حالى كه شاگردان سيمئونه در تمام طول فصل گذشته تنها در سه ديدار از دريافت كارت زرد بازماندند.

آدرا توران از بازيكنان موثر اتلتيكو در خصوص شرايط اين تيم در فصل جارى معتقد است:"ما هر هفته بازى هاى بهترى به نمايش مى گذاريم، سيمئونه بهترين مربى دنيا است و مى داند چگونه وضعيت تيم را بهبود بخشد." آدرا توران با كوكه، گابى و تياگو از ستون هاى اصلى تيم سيمئونه به شمار مى آيند و سرمربى نيز تغييرات مورد نظر را از طريق آنها در تيم به اجرا مى گذارد.

ماريو ماندژوكيچ نيز از ديگر ستون هاى تيم به حساب مى آيد، اين مهاجم كروات از سرعت ديگو كاستا برخوردار نيست و نمى تواند در حملات سرعتى تيم مشاركت داشته باشد، به همين دليل براى تغذيه مناسب مهاجم فرصت طلبى نظير ماندژوكيچ، بازيكنان اتلتيكو مجبورند زمان بيشترى را در نيمه زمين حريف سپرى كنند. وى نيز در امر گل زنى عملكرد قابل قبولى داشته و موفق به ثمر رساندن يازده گل شده است كه البته بيشترين آنها را از درون محوطه جريمه به ثمر رسانده است.






تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن