تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803674113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشور را باید در دنیای ارتباطات و رقابت، در مسیر توسعه قرار دهیم/ تلاش ما عبور از مشکلات و معضل تحریم، با کمترین هزینه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روحانی در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی:
کشور را باید در دنیای ارتباطات و رقابت، در مسیر توسعه قرار دهیم/ تلاش ما عبور از مشکلات و معضل تحریم، با کمترین هزینه است
رییس جمهوری در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی با تاکید براینکه توسعه متوازن و جامع در سراسر کشور، خواست عمومی است، گفت: دنیای امروز، دنیای ارتباطات و رقابت است و ما باید بتوانیم با بهره گیری از امتیازات و ویژگی ها خاص خود، کشورمان را در کنار سایر کشورها در مسیر توسعه قرار دهیم.
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، رییس جمهوری در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی با تاکید براینکه توسعه متوازن و جامع در سراسر کشور، خواست عمومی است، گفت: دنیای امروز، دنیای ارتباطات و رقابت است و ما باید بتوانیم با بهره گیری از امتیازات و ویژگی ها خاص خود، کشورمان را در کنار سایر کشورها در مسیر توسعه قرار دهیم.

دکتر حسن روحانی چهارشنبه شب در این نشست ، با اشاره به امتیازات تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی و دینی ایران، افزود: ایران اولین کشوری در کل منطقه است که برای آزادی، دمکراسی و رأی مبارزه کرده و بیش از یکصد سال پیش دمکراسی و عدالتخانه ایجاد کرد.

رییس جمهوری وحدت، اتحاد، انگیزه بالای حراست و صیانت از دین و کشور را نعمت بالایی برای کشور و مردم بزرگ ایران دانست و گفت: برخورداری از این نعمت ها باعث شده که جمهوری اسلامی ایران در منطقه امن‌ترین کشور باشد و برای امنیت و ثبات سایر کشورها هم تلاش و مساعدت کند.

دکتر روحانی افزود: ایران از موقعیت ژئوپلتیکی و منابع و معادن بسیار غنی برخوردار است که در توسعه بیش از پیش کشور باید از آنها به خوبی بهره گرفت.

رییس جمهوری با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌ فناوری‌های جدید، اظهار داشت: امروز در بسیاری از فناوری‌های جدید در ردیف‌های بالای جهانی قرار داریم و یکی از اهداف و اهتمام جدی دولت، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان است، لذا در ۱۶ ماه گذشته اقدامات بزرگی در این زمینه انجام شده است.

دکتر روحانی افزود: بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال آینده افزایش خواهد یافت و امروز از منابع این صندوق بیش از یکهزار شرکت دانش‌بنیان فعال شده است که این شرکت‌ها می‌توانند تحول بزرگی در آینده کشور بوجود آورند.

رییس جمهوری با آثار جنگ تحمیلی و تحریمهای ضد ایرانی تصریح کرد: ملت ایران در مقابل تحریم ایستادگی کرده و به ایستادگی خود ادامه خواهد داد و بدون تردید از این معضل بزرگ عبور خواهیم کرد و همه تلاش و توان دولت این است که بتواند از این مشکلات با هزینه‌ای کمتر عبور کند و البته توانسته‌ایم از بخشی از آن عبور کنیم و به فضل الهی از بقیه آن هم عبور خواهیم کرد.

رییس جمهوری بر لزوم اولویت‌بندی در رسیدگی و حل و فصل مشکلات کشور تأکید کرد و گفت با توجه به اینکه منابع و درآمد کشور محدود است، برای ایجاد تحول در کشور، ضرورت دارد که کار و تلاش مضاعفی انجام گیرد و همه دست به دست هم در عرصه‌‌های مختلف علمی، فناوری و اقتصادی به کار و تلاش بپردازند.

دکتر روحانی تصریح کرد: باید مدیریت و اولویت‌بندی در خصوص مسایل مهم کشور در کنار جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی به منظور ایجاد توسعه پایدار در کشور مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای عالی امنیت ملی ، ضرورت برقراری رابطه درست با دنیا را مورد تأکید قرار داد و گفت: تدوین برنامه و خط مشی برعهده رییس جمهوری است و برای ایجاد توسعه پایدار به عنوان اولویت کشور، باید روابط سازنده‌ای در عرصه های مختلف با دنیا داشته باشیم.

رییس جمهوری با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه به مؤلفه‌های آن، گفت: اقتصاد مقاومتی بدین معناست که اقتصاد ما در جایگاهی قرار بگیرد که نتوانند به آن آسیبی برسانند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی توجه به توسعه صادرات است، خاطر نشان کرد: اگر کشوری بتواند حجم صادرات خود را در بخش‌های مختلف ارتقاء دهد، بدون تردید نمی‌توانند به آسانی آن را مورد تحریم قرار دهند و اقتصاد مقاومتی بدین معناست که نیاز دنیا به ما بیشتر و نیاز ما به دنیا کمتر شود و لازمه این کار آن است که روابط ما با دنیا سازنده و درست تعریف شود و الا شجاعت این نیست که حرف‌ها و سخنان شعارگونه زده شود و عده‌ای برای آن کف بزنند. اینگونه حرف زدن راحت و آسان است، اما باید به مصالح و منافع مردم توجه داشت.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود لزوم بهینه‌سازی در مصرف آب و اقدامات دولت در این زمینه برای استان خراسان جنوبی را خاطر نشان کرد و گفت: در این زمینه ۶۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری در داخل استان با هدف جلوگیری از تبخیر آب انجام خواهد گرفت.

دکتر روحانی با اشاره به وسواس خود در دادن وعده به مردم تصریح کرد: بر این باور هستم که نمی‌توانیم به مردم وعده و قولی بدهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم، از این‌رو تلاش ما در جریان سفرها این است که مواردی را به مردم وعده دهیم که حداقل در زمان دولت یازدهم آن موارد به طور کامل عملیاتی و اجرایی شوند.

رییس جمهوری بر اهمیت تعادل و توازن در توسعه و پیشرفت استان‌های مختلف کشور تأکید کرد و گفت: باید دست به دست هم تلاش کنیم تا گام به گام در توسعه مناطق مختلف کشور توازن و تعادلی ایجاد شود به نحوی که مردم آن را احساس کنند.

دکتر روحانی همچنین بر مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود آب تأکید کرد و گفت: باید از همه علم و فناوری‌های جدید استفاده کنیم تا مشکلات موجود در این زمینه را هر چه بیشتر کاهش دهیم.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با قدردانی از اهتمام ویژه دولت برای رسیدگی و ارتقاء سطح استان خراسان جنوبی، پیشنهادات و نیازهای مناطق مختلف استان را با رییس‌ جمهور در میان گذاشتند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن