تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه
شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه پس از طرح ادعای زخمی شدن یک سربازصهیونیست توسط تک تیراندازان فلسطینی، به جنوب نوار غزه حمله کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای ادعا کرد که در پاسخ به شلیک گلوله به نیروهای ما درجنوب نوار غزه فورا ما اقدام به بمباران مراکزی در این منطقه کردیم.

خبرنگار اسکای نیوز گفت: یک سرباز صهیونیست بر اثر شلیک گلوله از نوار غزه به سمت نظامیان صهیونیست هنگامی که گروه کارگران ساخت دیوار امنیتی در سمت اسرائیل را همراهی می کرد زخمی شد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه پس از اعلام کشته شدن "تیسیر السمیری" یکی از اعضای گردان عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در این منطقه صورت گرفت.

این دومین حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه پس از پایان جنگ 50 روزه رژیم صهیونیستی در آگوست گذشته است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی چند روز قبل اقدام به حمله به منطقه خانیونس در جنوب نوار غزه کرد که به گفته منابع بیمارستانی هیچ قربانی نداشت.



منبع : ايــرنا



تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن