تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله اف-۱۶ رژیم صهیونیستی به غزه/ شلیک ۳ موشک به شهر خانیونس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حمله اف-۱۶ رژیم صهیونیستی به غزه/ شلیک ۳ موشک به شهر خانیونس


جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به جنوب نوار غزه حمله و سه موشک به شرق شهر خانیونس شلیک کردند.به گفته پلیس رژیم صهیونیستی این حمله به بهانه شلیک یک موشک از داخل نوار غزه به یک منطقه در جنوب فلسطین اشغالی صورت گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، منابع رسانه‌ای خبر دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جنوب غزه را بمباران کردند.به گزارش العربیه، شاهدان عینی گفته‌اند که جنگنده‌های اف-16 صهیونیستی سه موشک به شرق خان یونس شلیک کردند.
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

حمله صهیونیست ها به نوار غزه
وزارت بهداشت در نوار غزه و شاهدان عینی گفته اند این حمله تلفاتی نداشته است. این اولین حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از پایان جنگ 50 روزه غزه است.

به گفته پلیس رژیم صهیونیستی این حمله به بهانه شلیک یک موشک از داخل نوار غزه  به یک منطقه در جنوب فلسطین اشغالی صورت گرفته است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز این حمله را تایید کرد وگفت این حمله واکنش به پرتاب یک راکت روز جمعه به سوی شهرک اشکول بوده است. در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی و شرق نوار غزه نیز دست‌کم شش فلسطینی عصر جمعه در تیراندازی نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
درگیری فلسطینیان با نظامیان رژیم صهونیستی

زخمی شدن فلسطینیان در درگیری با نظامیان صهیونیست

زخمی شدن فلسطینان در درگیری با نظامیان صهینیستی

زخمی شدن فلسطینان در درگیری با نظامیان صهینیستی
ده ها جوان فلسطینی نزدیک حصار مرزی بین شرق شهر جبالیا و فلسطین اشغالی گرد آمده بودند و علیه رژیم صهیونیستی شعار می دادند که با تیراندازی نظامیان این رژیم مواجه شدند. در این اقدام نظامیان، شش فلسطینی هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه سازمان  ملل با اکثریت آرا از رژیم صهیونیستی خواست  856 میلیون دلار به عنوان غرامت به لبنان پرداخت کند. مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت 170 رای موافق از 179 رای، رژیم صهیونیستی را موظف کرد غرامت ناشی از حمله به یک نیروگاه برق لبنان را در جنگ 33 روزه که موجب تشکیل لکه نفتی بزرگ در سواحل این کشور و خسارات زیست محیطی بسیاری برای این کشور شد به لبنان بپردازد.
 


شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن