تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821194337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تبادلات کالا با کریدور ایران _قزاقستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درگفت وگو با پانامطرح کرد: افزایش تبادلات کالا با کریدور ایران _قزاقستان خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ظرفیت بالای زیرساخت های ریلی در آسیای میانه گفت: کریدور ریلی ایران-ترکمنستان-قزاقستان می‌تواند نقش بسزایی در صادرات و تبادلات کالای ایران با سایر کشورها داشته باشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲ دي ساعت 09:37

خبرگزاری پانا+

محمد مهدی رهبری در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی پانا کشورهای آسیای میانه را دارای ظرفیت بالا در زیرساخت‌های ریلی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران تاکنون در زیرساخت‌های ارتباطی با آسیای میانه مشکل داشت، برقراری این ارتباط ریلی می‌تواند علاوه بر توسعه صادرات کشور ارتباط میان کشورها را نیز بهبود بخشد.

رهبری خاطرنشان کرد: از این پس تجار سه کشور می‌توانند راحت‌تر و با سرعت بیشتری کالاهای خود را جابه‌جا کنند و برای تحقق بیشتر این امر باید همچنان زیرساخت‌های ریلی توسعه یابد.
تلاش های ویژه مسوولان در مناطق آزاد انزلی برای توسعه تولید و صادرات
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که دلایل دور ماندن مناطق آزاد تجاری کشور از این هدف اولیه چیست ،گفت : بسیاری از مناطق آزاد کشور در طول سالیان گذشته به دلیل مدیریت های نامناسب و عدم نظارت های اجرایی به هدف اصلی خود که رونق سرمایه گذاری و تولید است عمل نکرده اند اما در منطقه آزاد انزلی تلاشهایی برای گسترش سرمایه گذاری های صنعتی در سالهای اخیرصورت گرفته و قراردادهایی نیز برای جذب سرمایه گذاری خارجی در این منطقه و ایجاد زیرساخت ها صورت گرفته است .
نماینده رودسر و املش در خصوص ظرفیت های ترانزیتی منطقه گیلان و به ویژه منطقه آزاد انزلی گفت: کریدور ریلی ایران-ترکمنستان-قزاقستان می‌تواند نقش بسزایی در صادرات و تبادلات کالای ایران با سایر کشورها داشته باشد.
وی با بیان اینکه این خط ریلی می‌تواند تحول بزرگی در تبادل کالا به صورت زمینی آن هم از مسیر گرگان ایجاد کند، افزود: با توجه به اهمیت توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه، باید سایر حوزه‌های توسعه‌ای مرتبط با این کریدور نیز به مرحله اجرا درآیند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن