تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805502871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنياد سينمايي فارابي يک برند است، بايد به روز رساني شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
ايوبي در مراسم معارفه سرپرست بنياد سينمايي فارابي: بنياد سينمايي فارابي يک برند است، بايد به روز رساني شود مراسم معارفه سرپرست بنياد سينمايي فارابي با حضور دکتر حجت اله ايوبي رئيس سازمان سينمايي در سالن همايش بنياد سينمايي فارابي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم که با حضور مهدي مسعودشاهي، محمد احساني، آرش اميني، امير اسفندياري، نصرت اله مرادي، دکتر ابطحي، فرهاد توحيدي، عزت اله عليزاده و گروهي از مديران برگزار شد، حجت الهي ايوبي رياست سازمان سينمايي ضمن اشاره به اينکه؛ عملکرد بنياد سنيمايي طي سال گذشته مثبت بوده و اين عملکرد موجب آرامش هرچه بيشتر سينماي کشور شده و طيف‏ هاي مختلف هنرمندان توانستند در اين مدت از حمايت هاي فارابي بهره مند شوند، گفت: بنياد سينمايي فارابي يک برند است و براي اينکه به اعتبارات قبلي آن افزوده شود، بايد تغييراتي صورت گرفته و به روز رساني و احياء شود.
ايوبي افزود: تغييرات گسترده تري در چتر حمايتي بنياد سينمايي فارابي از سينماي کشور صورت خواهد گرفت و تغيير ماموريت ها به معناي انحلال و از ميان برداشتن يک مجموعه نبوده و قرار نيست برند فارابي از بين برود.
وي ادامه داد: براي اينکه بنياد سينمايي فارابي قلب تپنده سينماي ايران باشد، مسووليت هاي جديدي براي آن تعريف شده که بخشي از آن واگذاري سينماي خانگي به اين بنياد است.
رئيس سازمان سينمايي در ادامه به تغييرات جديد در صدا و سيما اشاره نموده و گفت: اميدواريم تحولات اخير در صدا و سيما به سينماي کشور کمک کند.
ايوبي درباره آينده کارکنان بنياد نيز گفت: ايجاد انگيزه‏ و رسيدگي به امور کارکنان بنياد بخشي از وظايف مديريت جديد است چرا که انجام کار فرهنگي بدون انگيزه نشدني است.
وي در ادامه گفت: ديجيتال و به روز شدن سالن هاي سينما و تشکيل گروه هنر و تجربه و تفکيک آن از سينماي حرفه اي با توجه رضايت مخاطبين خاص آن از اقدامات خوب مديريت سينمايي کشور بوده است.
رئيس سازمان سينمايي ضمن اشاره به اينکه طرح سينما کارت فعال شده و دائما به روز مي شود، درباره تغييرات جشنواره ها نيز افزود: هدف از تغييرات در جشنواره زير سوال بردن نوع برگزاري آن در سال هاي پيشين نبوده بلکه به روز رساني نوع برگزاري آن بوده است.
حيدري خليلي سرپرست بنياد سينمايي فارابي نيز در اين آيين ضمن عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري و تقدير از رئيس سازمان سينمايي مبني بر انتخاب وي به عنوان سرپرست بنياد و تشکر از خدمات ارزشمند مهندس جعفري جلوه، گفت: يکي از دغدغه هاي سازمان سينمايي تعريف نسبت سازمان سينمايي با مؤسسات وابسته است که شامل بنياد سينمايي فارابي نيز مي شد.
حيدري خليلي در پايان با اشاره به اينکه بنياد سينمايي فارابي پشتيبان سينماي ايران است، گفت: تقسيم وظايف در درون پيکره سينماي کشور اتفاقي است که هيچ خسارتي به سينماي کشور وارد نمي کند و موجب کارآمدي و پويايي موسسات حامي سينماي ايران مي شود.
وي در ادامه گفت: نقش موثر بنياد سينمايي فارابي در پشتيباني از سينماي ايران استمرار خواهد داشت و اين حرکت موجب ارتقاي جايگاه و اعتبار بنياد فارابي خواهد گرديد. وي يکي از عوامل اصلي در قبول مسووليت را وجود همکاران خوب در بنياد دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن