تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش همکاری‌های هلال احمر در حوزه تجهیزات درمانی و تولیدات دارویی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افزایش همکاری‌های هلال احمر در حوزه تجهیزات درمانی و تولیدات دارویی خبرگزاری پانا: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال‌احمر ایران در حوزه آموزش و پژوهش به عنوان نماینده فدراسیون در منطقه به‌ویژه در آموزش مدیریت بحران و تاب‌آوری پس از حوادث ایفای نقش خواهد کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر ساعت 10:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید احمد موسوی در پایان سفر سه‌روزه دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر به ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور دکتر فرهادی در جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: هم اکنون جمعیت هلال‌احمر ایران عضوی موثر در هیات حاکمه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر است و دکتر فرهادی نقش مرجعیتی ارزشمندی در هیات حاکمه فدراسیون دارد. وی با اشاره به این که روسای جمعیت‌های هلال‌احمر معمولا داوطلبانه و افتخاری فعالیت کرده و بیشتر نقش حاکمیتی ایفا می‌کنند، تصریح کرد: دکتر فرهادی در فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در جایگاه ممتازی قرار داشته و سطح فعالیت‌های کشورمان را بسیار گسترش داده است.
تشکیل کارگروه مشترک برای اجرای تفاهم‌نامه در حوزه حفظ محیط‌زیست
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تفاهم‌هایی که در نتیجه سفر سه‌روزه دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر حاصل شده است، گفت: بر این اساس در بعد مدیریتی مقرر شده است تا کارگروه مشترکی برای اقدام در زمینه تفاهم‌نامه سه‌جانیه میان فدراسیون بین‌المللی، جمعیت هلال‌احمر و سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران تشکیل شود و فدراسیون تا ۲ ماه آینده نماینده خود را به ایران اعزام خواهد کرد.
افزایش همکاری‌ها در مدیریت بحران و پشتیبانی لجستیکی
دکتر موسوی با بیان این که مقرر شده است تا همکاری‌های فدراسیون بین‌المللی با جمعیت هلال‌احمر ایران در حوزه مدیریت بحران و پشتیبانی افزایش یابد، اظهار کرد: به ویژه در این زمینه فدراسیون از پتانسیل ترابری و پشتیبانی لجستیکی ایران بهره بیشتری خواهد برد و همکاری‌های گسترده‌ای در این زمینه رخ خواهد داد.
دکتر موسوی افزود: به علاوه مقرر شده است تا همکاری‌های ما با فدراسیون بین‌االمللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در حوزه تجهیزات درمانی، تولیدات دارویی، صادرات تکنولوژی و تولید دارو و بویژه نیروی انسانی در حوزه پزشکی افزایش یابد.
وی تاکید کرد: به علاوه مقرر شده است تا نماینده ایران در کارگروه‌های فناوری اطلاعات و اسکان و بازسازی هم حاضر شود.
بازار تامین بالگردهای عملیاتی ناسالم است
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که تامین بالگرد به عنوان یکی از ملزومات کاری هلال‌احمر در درمان اضطراری و خدمات پزشکی عنوان کرد: تامین بالگرد هوایی عملیاتی بری ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چراکه بیشتر بالگردهای ما جنبه ترابری داشته و قدرت مانور در عملیات‌ها در مناطق صعب‌العبور را ندارد.
وی با بیان این که هم اکنون بازار تامین بالگردهای عملیاتی بسیار پیچیده و ناسالم است، اظهار کرد: لذا این بالگردها بیشتر دراختیار کشورهای غربی قرار می‌گیرد و امیدواریم فدراسیون بینالمللی که همواره همکاری خوبی با ایران برای تامین خودروها و تجهیزات امدادی داشته است در این زمینه نیز راه را برای تامین بالگردهای عملیاتی برای ایران باز کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن