تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت يازدهم از هرگونه نقد سازنده و تاثيرگذار استقبال مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۳ب.ظ)
معاون استاندار لرستان: دولت يازدهم از هرگونه نقد سازنده و تاثيرگذار استقبال مي کند معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان گفت: دولت تدبير و اميد از هرگونه نقد سازنده و تاثيرگذار در مطلوب شدن عملکردها استقبال مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، شاهرخي معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان در جلسه شوراي اطلاع رساني با اشاره به ابلاغي که توسط دکتر جهانگيري در رابطه با سياست دولت در مواجه با رسانه گفت: دولت از نقد سازنده قوي استقبال مي کند، شتاب ، توسعه، پيشرفت و تحقق اهداف دولت را در باز کردن فضاي نقد مي دانيم.
شاهرخي تصريح کرد: مديران بايد به انتقاد اعتقاد قلبي و عملي داشته باشند خيلي زود از نقدي که از عملکردشان مي شود خشمگين نشوند، صعه صدر داشته باشند.
وي با اشاره به اينکه اين نقدها کمک است براي تحقق بهتر و دقيق تر اهداف است، افزود: بين نقد سازنده و سياه نمايي تفاوت است.
معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان گفت: مديران سخت گيرانه برخورد نکنند، صعه صدر وخويشتن داري بايد بين مديران و اصحاب رسانه دوطرفه باشد، هدف ما بايد توسعه فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي استان باشد، بايد به اهداف بزرگ فکر کنيم و از برخي خواسته هاي کوچک عبور کنيم.
شاهرخي دربخش ديگري از سخنانش با اشاره به دستور کار دوم جلسه در رابطه با برنامه هاي دهه فجر گفت : موتور محرکه جامعه داشتن اميد ونشاط است.
وي اضافه کرد: در رابطه با برنامه هاي فرهنگي و هنري دهه فجر بايد از همه ابزار ممکن استفاده شود.
معاون استاندار گفت: برگزاري نمايشگاه،استفاده از فضاي مجازي،رسانه ها وصدا وسيما براي ارائه برنامه هاي متنوع به مناسبت دهه فجر براي شهرستان هاي استان لرستان در نظر گرفته شود.
وي ادامه داد: برگزاري نمايشگاه به صورت کليشه اي نباشد بحث حضورمديران و مسئولين در نمايشگاه ها برنامه هاي فرهنگي هنري درحاشيه نمايشگاه برگزار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن