تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهکن: اصول‌گرایان در مورد لیست مجلس خبرگان به وحدت رسیده‌اند/ اصول‌گرایان از انتخابات آیت‌الله موحدی مسرور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کوهکن: اصول‌گرایان در مورد لیست مجلس خبرگان به وحدت رسیده‌اند/ اصول‌گرایان از انتخابات آیت‌الله موحدی مسرور هستند
عضو جبهه پیروان معتقد است که جلساتی که پیرامون وحدت میان اصولگرایان تشکیل می‌شود موثر بوده است و امیدواریم در آینده نزدیک به این مهم دست پیدا کنیم.
محسن کوهکن  دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار نامه نیوز در خصوص وحدت اصولگرایان و عملکرد آنان گفت: اکنون اصولگرایان نسبت به سال گذشته و انتخابات ریاست جمهوری 92 و حتی نسبت انتخابات مجلس نهم با 3 ویژگی متفاوت در حال گفتمان با یکدیگر هستند.

وی اولین گفتمان را تجربه دانست و تصریح کرد:  اصولگرایان از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تجربه ای دارند که متوجه شدند تکثرگرایی چقد می‌تواند به آنان ضرر برساند! برداشت دیگری از شرایط است که برای انتخابات مجلس برخی از سلایق اصولگرایی معتقد بودند که برای پویایی رقابت و فضای سیاسی باید رقابت را در درون جریان اصولگرایی وارد کنیم تا در داخل با هم رقابت کنند.

کوهکن ادامه داد: اما این روزها دیگر آن تفکر قبل خود را ندارند و نظرشان کاملا بر عکس شده است و می‌گویند جریان اصولگرا باید همگرایی و وحدت خود را حفظ کند!
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تشریح نکته سوم و اینکه  بعضی از سلایق تکلیف محور هستند ادامه داد: نکته دیگر اینکه از مجموع صحبت های که مطرح می‌شود یک نگاه خاص و تکلیف محور مطرح است! بعضی از سلایق اصولگرایی می‌گفتند ما مامور به تکلیف هستیم و نتیجه هر چه می‌خواهد بشود! اگر دقت کنید در انتخابات ریاست جمهوری 92 می‌گفتند که فلان فرد، شرایط ریاست جمهوری در او متعیین است ! خب زمانی که این نگاه وجود داشته باشد پس دیگر گفتمان و تبادل نظر برای چیست؟

محسن کوهکن با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر این نظر بودند که نباید به نتیجه بی اعتماد بود عنوان کرد: اصولگرایان نیز اکنون در حال برگزاری جلسات و مذاکرات هستند تا به یک  نتیجه مناسب برسند و آنچه که تا الان رخ داده است اتفاقاتی مبارک است .

عضو جبهه پیروان با اشاره به این موضوع که اصولگرایان در مورد لیست مجلس خبرگان به وحدت رسیده اند، گفت: در سال آینده دو انتخابات در پیش داریم که مجموع سلایق اصولگرایی در مورد مجلس خبرگان به یک نتیجه واحد رسیده اند که به هرجهت از لیست جامعتین تبعیت می‌کنند. این اتفاق نظر می‌تواند بستر ساز ایجاد وحدت شود.

وی نقش آیت الله موحد کرمانی در جامعه روحانیت را شکل گیری وحدت موثر دانست و ادامه داد: هرکس جایگاه خود را دارد ، اما اگر دقت کنید بخش عمده ای از اصولگرایان یک همراهی و تبعیت بیشتری از جامعتین دارند و از انتخاب آقای موحدی کرمانی مسرور هستند. شکل گیری نشستی با حضور آیت الله موحد و آیت الله یزدی و مصباح نیز بی تاثیر در وحدت نخواهد بود.







۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن