تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799571612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفره انتخاباتی اصلاح طلبان از دولت جداست/ اصول‌گرایان بخت بیشتری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاسجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
سفره انتخاباتی اصلاح طلبان از دولت جداست/ اصول‌گرایان بخت بیشتری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارند
یک عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: چیزی که من از مجموعه رفتارهای رئیس‌جمهور و نفرات اصلی دولت استنباط می‌کنم اینست که آن‌ها با معتدلین هر دو جناح کار می‌کنند، لذا مصادره کردن دولت به نفع یک جناح مطابق با واقعیت نیست.


"حسن لاسجردی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: شرایط انتخابات مجلس به گونه‌ای است که نمی‌توان به طور قاطع گفت که هم فکرهای دولت در مجلس رای می‌آورند و این مسئله را به عنوان یک قانون و تجربه موفق مورد تایید قرار داد.

وی در ادامه درباره مشخصات کاندیداهای انتخاباتی، افزود: منتخبین مردم در مجلس باید متغیرهایی داشته باشند که یکی از این شاخصه‌ها مسئولیت‌پذیری، تدبیر و مدیریت است، نکته دوم بحث  تاثیرگذاری نظرات، راه‌حل‌ها و پیشنهادات نماینده برای حل مشکلات حوزه مربوط به خود است و ربطی به دولت حاکم ندارد و هرچه نماینده به مباحث حوزه مربوطه خویش آشنا باشد میزان رای آوری نامزد انتخاباتی بیشتر خواهد بود.

این عضو حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: نکته سوم در مسئله انتخابات به ویژه انتخابات مجلس این است که چون شاکله مباحث اجتماعی ترکیبی از مسائل قومیتی ارتباطات و فامیلی است، پس نمی‌توان به طور حتم گفت، افرادی که با دولت همراه هستند برنده انتخاباتند، بنابراین بیشتر نمایندگان از طریق ارتباطات اجتماعی و در حوزه انتخاباتی مربوطه با نشست با بزرگان و افراد موجه هر قوم و قبیله در استان و شهرستان انتخاب می‌شوند.
 
لاسجردی اظهار داشت: نکته بعدی این است که در شرایط سال 93 گروه‌ها، احزاب، تشکل‌های متنوعی وجود دارد، که می‌توانند بر روی انتخابات تاثیرگذار باشند، به همین جهت این موضوع که افراد هم رای دولت می‌توانند اکثریت کرسی را در دست بگیرند استنباط دقیقی نیست و تنها استنباط نزدیک به ذهن باشد.  
 
این عضو فعال سیاسی تاکید کرد: از طرف دیگر مردم به افرادی رای می‌دهند که کارنامه موفقی داشته باشند، اگر دولت‌ها کارنامه درخشانی برای خود داشته باشند مردم به نفرات همراه با دولت رای می‌دهند و بالعکس، همچنان که این تجربه در انتخابات چهارم و پنجم مجلس نیز وجود داشته است و دولت دست جناح و مجلس دست جناح دیگری انتخاب شد، امروزه نیز نمی توان با قاطعیت گفت چون دولت اعتدالیون بر سر کار است نمایندگان معتدله وارد مجلس می‌شوند، اما می‌تواند یک برداشت مناسبی باشد به شرطی که دولتی‌ها بتوانند کارآمدی لازم را در وظایف، مسئولیت‌ها و رسیدگی به حل مشکلات مردم استفاده کنند.  
 
وی اظهار داشت:دولت رسما اعلام کرده اصلاح طلب نیست، چرا که  جناب رئیس‌جمهور انتخاباتش در مسئولیت‌ها، موقعیت‌ها و مقامات نشان می‌داد که دولت در مجموعه اصلاح طلبان نیست، لذا به نظر می‌رسد سفره انتخاباتی اصلاح طلبان از دولت جداست، اما اگر دولت بخواهد بین اصولگرایان و اصلاح طلبان انتخاب کند، کشش افراد موجود در دولت به ویژه در مدیریت‌های میانی با اصلاح طلبان باشد، اما آن چیزی که من از مجموعه رفتارهای رئیس‌جمهور و نفرات اصلی دولت استنباط می‌کنم  اینست که آن‌ها با معتدلین هر دو جناح کار می‌کنند، لذا مصادره کردن دولت به نفع یک جناح مطابق با واقعیت نیست.  
 
عضو حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با آینده اصول‌گرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: اصول‌گرایان  تجربیات موفقی در انتخابات گذشته داشتند و توانسته اند مجموعه خدماتی را در مقاطع مختلف در مجلس هفتم، هشتم و نهم ارائه کنند،

لاسجردی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد نمایندگانی که در گرایش‌های اصولگرایی در استان ها و شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور در حال حاضر حضور دارند اگر بتوانند مجموعه برنامه‌هایی را برای حل مشکلات کشور به ویژه در شرایط فعلی که شرایط خاص و ویژه اقتصادی است ارائه دهند و بحث‌های مرتبط با مسائل امنیتی و حوزه‌های مختلف را رصد کنند، به طور حتم اصولگرایان همچنان بخت بیشتری نسبت به سایر گروه‌ها در رای آوری مجلس دارند.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن