تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم حمایت از تولید گوشی تلفن همراه در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس اتاق اصناف ایران عنوان کرد:
عدم حمایت از تولید گوشی تلفن همراه در کشور
فاضلی گفت: در چند سال گذشته کارخانه رسمی تولید گوشی تلفن همراه با حمایت مخابرات شروع به فعالیت کرد که متأسفانه عدم حمایت از مجموعه تولیدی در کشور به خصوص در بحث موبایل منجر به تعطیلی این کارخانه و فراموش شدن تولید موبایل در کشور شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه موبایل، تبلت و تجهیزات در جمع خبرنگاران گفت: در چند سال گذشته کارخانه‌ رسمی تولید موبایل با حمایت مخابرات شروع به فعالیت کرد و یکی از برندها (ساایران) شروع به تولید موبایل در ایران نمود که به دلیل عدم حمایت از مجموعه‌های تولیدی در کشور به خصوص در بحث موبایل این کارخانه تعطیل شد و تولید موبایل به فراموشی سپرده شد.

وی افزود: مغزهای متفکری که  در این صنعت کار می‌کردند جذب شرکت‌های خارجی شدند که این امر اصلا مناسب نیست.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها آیا تأمین‌کننده نیاز جامعه است گفت: من با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها مخالف نیستم و با توجه به اینکه بازار موبایل روز به روز در حال تغییر است و مصرف‌کننده باید نیازهای خود را به روز کند باز هم با این وجود بیش از 90 درصد مجموعه تلفن همراه از مبادی قاچاق وارد کشور می‌شود.

وی تأکید کرد: گمرک، سیستم تعرفه‌گذاری و حتی خود ما در افزایش قاچاق موبایل به کشور مقصر هستیم و باید گفت اگر موبایل از مبادی رسمی وارد کشور شود بیش از 840 میلیارد تومان سود در جیب دولت می‌رود.

وی در ادامه از تدوین طرحی برای جلوگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه به کشور در اتاق اصناف ایران خبر داد و گفت: طرحی را در دست تدوین داریم به گمرک ارائه خواهیم کرد و متأسفانه هنوز در بخش واردات گوشی تلفن همراه تعامل بین ما و دولت عملیاتی نشده است که امیدواریم با تعامل دو سویه جلوی قاچاق گوشی تلفن همراه گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هفتمین نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی با شعار فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت ارتقای سلامت اداری، فرهنگ و اجتماعی از صبح امروز 24 آذر لغایت جمعه 28 آذر به مدت پنج روز در بازار موبایل ایران گشایش یافت.

رامین سمیعی‌زاده مدیر اجرایی نمایشگاه موبایلکس ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به منظور اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید ایرانی و خارجی در حوزه موبایل و لوازم جانبی در حالی کار خود را آغاز کرد که تولیدکنندگان داخلی نیز حضور قابل توجهی جهت نمایش گذاشتن محصولات خود دارند.

وی ایجاد زمینه‌ای برای تعامل بیشتر این صنف با علاقمندان و مشتریان افزایش دانش عمومی و تخصصی در زمینه تلفن همراه و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها در حوزه اطلاعات و ارتباطات را از جمله مهم‌ترین اهداف نمایشگاه مذکور اعلام کرد.

گفتنی است در این دوره از نمایشگاه بسیاری از برندها و شرکت‌های تولید کننده برندها و تجهیزات جانبی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

به گفته سمیعی‌زاده با توجه به اینکه همه غرفه‌داران از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی گذشته‌ا‌ند و در واقع شناسنامه‌دار هستند و با توجه به اینکه عرضه اکثر گوشی‌ها در این نمایشگاه با تخفیف همراه است مردم می‌توانند با آگاهی کامل محصولات دلخواه خود را تهیه کنند.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه تا روز جمعه 28 آذر ماه از ساعت  10 صبح الی 8 شب در بازار موبایل ایران پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن