تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799660100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسوایی شکنجه‌های سازمان سيا نقاب از چهره منافقانه آمريکا برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: الاخباريه:
رسوایی شکنجه‌های سازمان سيا نقاب از چهره منافقانه آمريکا برداشت
هر چند مقامات آمریکایی تلاش می کنند از میزان رسوایی به بار آمده از شکنجه های سازمان سیا بکاهند اما این جنایتها نقاب از چهره منافقانه آمریکا برداشته است.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، شکنجه گری وحشیانه آمریکا رسوایی آشکاری را در دو سطح داخلی و خارجی این کشور به بار آورده است . این شکنجه ها را سازمان سیا هنگام بازجویی از بازداشت شدگان مرتکب شده است.


این در حالی است که جام برینان مدیر سازمان سیا یک کنفرانس مطبوعاتی را در همین زمینه برگزار کرد تا پاسخ این سازمان را در زمینه شکنجه هایش بدهد. وی تاکید کرد: جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا از این شکنجه ها اطلاع کامل داشت. وی تلاش کرد این شکنجه گری ها را توجیه کند از اینرو شکنجه ها را عاملی ضد تجاوز به کشور آمریکا توصیف کرد.


این در حالی است که کمیته ای از اعضای مجلس سنای آمریکا که گزارش شکنجه گری های سازمان سیا را تدوین کرده است دروغ بودن این ادعاها را به اثبات رسانده است .


یحیی کوسا خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در گزارش ارسالی خود گفت: مدیر سازمان سیا، شکنجه های سختی را که سیا ضد بازداشت شدگان به اجرا درآورده است تنها عبور از محدودیت های دانست که برای این سازمان تعیین شده بود . وی با این ادعا می خواست از اهمیت این شکنجه ها بکاهد.


اما با این توجیه ها وی نمی تواند سرپوشی بر رسوایی هایی که از این شکنجه ها به بار آورده است بگذارد. رسوایی هایی که افکار عمومی مردم آمریکا و همه مردم جهان را ضد این شکنجه ها بر انگیخته است .


از سوی دیگر دیک چینی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا - که جورج بوش را در دادن دستور به عملیات شکنجه همرامی می کرد -، گزارش مجلس سنا که این جنایتها را با سند و مدرک ارائه داده است را اظهارات واهی توصیف کرد. وی با این ادعا تلاش کرد کمی از واکنشهایی که ضد دولت وقت آمریکا صورت می گیرد بکاهد . این رسوایی های آشکار ادعاهای دروغین آمریکا را در دفاع از حقوق بشر و آزادی ها به خوبی نشان می دهد .


خانم دیان فاینشتاین رئیس دموکرات کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا بر صحت هر عبارتی که در گزارش پانصد صفحه ای این کمیته آمده است تاکید کرد. از جمله شکنجه هایی که در این گزارش به اثبات رسیده است ضرب و شتم ، شکنجه بر اثر محرومیت زندانیان از خواب و غرق کردن مصنوعی می باشد.


دیان فاینشتاین جنایتهایی را که سرویسهای اطلاعاتی سازمان سیا مرتکب شده است لکه ننگی در تاریخ ایالات متحده آمریکا توصیف کرد.


خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ادامه داد : این رسوایی نه تنها در داخل آمریکا بلکه از این کشور عبور کرده و در داخل شورای امنیت و شورای حقوق بشر نیز مطرح شده است .


بن امرسان، مخبر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر و مقابله با تروریسم، خواستار محاکمه مسئولان عملیات شکنجه طبق قوانین بین المللی شد. پس آیا مقامات آمریکایی در واشنگتن به این پیامهای بین المللی گوش خواهند داد؟


انتهای پیام./.










تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن