تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کندوان شنبه یکطرفه است/برف و باران در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کندوان شنبه یکطرفه است/برف و باران در راه است


جاده کندوان فردا (شنبه ۲۲ آذر ) یکطرفه است، همچنین مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ضمن بیان آخرین پیش‌بینی‌ها از شرایط جوی کشور در روز اربعین، از ورود سامانه بارشی از شمال‌ غرب به کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس پلیس راه مازندران  با اعلام وضعیت ترافیکی روان در جاده های مازندران گفت : با توجه به تعطیلی اربعین حسینی ، جاده کندوان از ساعت 17 تا 24 شنبه برای تسهیل تردد مسافران یکطرفه است . سرهنگ محمد نژاد افزود: برای کاهش بار ترافیکی جاده های استان مازندان،  بعد از ظهر شنبه در سه جاده کندوان ، هراز و سواد کوه محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین اعمال می شود . وی گفت : تردد تریلر و کامیونت در محور هراز و سوادکوه از ساعت 6 تا 24 شنبه ممنوع است . همچنین احد وظیفه، مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت آب و هوا گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌ یابی هواشناسی، از اواسط روز شنبه برای استان‌ های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ابرناکی، بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌ بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که در روز یکشنبه برای مناطق وسیع‌ تری از شمال غرب و غرب و به تدریج سواحل غربی دریای خزر بارش پیش‌ بینی شده است، گفت: این‌ بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

به گفته وظیفه، از صبح دوشنبه دامنه بارش شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های غربی البرز، و نیمه غربی سواحل جنوبی دریای خزر را فراخواهد گرفت و در بعد از ظهر این روز به جنوب غرب کشور خواهد رسید.

مدیر پیش‌ بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان این که این سامانه، سه‌ شنبه در کل نیمه غربی کشور فعال خواهد بود، گفت: همچنین براساس آخرین پیش‌ بینی‌ها، روزهای شنبه و یکشنبه دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه افزود: براساس نقشه‌های پیش‌ یابی از بعد از ظهر شنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و سبب بارش باران ، رعد و برق، وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف در برخی مناطق خواهد شد. وی گفت:  یکشنبه نیز این وضعیت در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب تداوم خواهد داشت و این سامانه دوشنبه علاوه بر شمال غرب و غرب، غرب دریای خزر، مناطقی از جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های غربی البرز در بر می‌گیرد.

وظیفه با بیان این که در سه‌ شنبه نیز علاوه بر نواحی اعلام شده،‌ دامنه‌های مرکزی البرز و بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی زاگرس تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت، گفت: بر این اساس وضع هوای کشور از بعدازظهر شنبه در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران، وزش باد، برخی نقاط رعد و برق و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در یکشنبه نیز برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان و اردبیل بارش باران و برف و وزش باد پیش‌ بینی شده است.

به گفته وی در روز دوشنبه نیز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، اردبیل، همدان، مرکزی، لرستان و گیلان بارش باران و برف، وزش باد و در استان خوزستان رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌ بینی شده است و توصیه می‌شود، تمهیدات و تجهیزات لازم برای تردد در جاده‌ها در این مناطق به کار گرفته شود.
 


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن