تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803877160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای مدرک تخصصی حفظ به دوهزار حافظ قرآن |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعطای مدرک تخصصی حفظ به دوهزار حافظ قرآن
مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم از موفقیت 2هزار و 856 حافظ قرآن در آزمون های مدرک تخصصی حفظ قرآن خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ - 12 December 2014


مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم از موفقیت 2هزار و 856 حافظ قرآن در آزمون های مدرک تخصصی حفظ قرآن خبر داد.


به گزارش ایرنا، مسعود وادی پور گفت: سازمان دارالقرآن الکریم تاکنون هشت دوره از طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم را برگزار کرده که تا پایان سال 92 و طی این هشت دوره 2هزار و 856 حافظ قرآن موفق به اخذ مدرک تخصصی حفظ از درجه یک تا پنجم شده اند.


وی با بیان این که این آزمون های تخصصی از سال 85 آغاز شده، افزود: بر اساس ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی این آزمون ها برای کسانی که در زمینه حفظ کار کرده اند از سوی سازمان دارالقرآن الکریم همه ساله برگزار می شود.


وادی پور اضافه کرد: تاکنون 9 حافظ قرآن به عنوان استاد حفظ موفق به اخذ مدرک درجه یک شده اند، 53 حافظ به عنوان حافظ کل ممتاز توانسته اند مدرک درجه دو را اخذ کنند و هزار و 343 نفر به عنوان حافظ کل موفق به اخذ مدرک درجه سه شده اند.


وی افزود: همچنین 375 نفر به عنوان حافظ 20 جزء، مدرک درجه چهار و هزار و 76 نفر نیز به عنوان حافظ 10 جزء قرآن کریم مدرک درجه پنجم را گرفته اند.


مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن در ادامه گفت: مدارک اعطایی به حافظان به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی می رسد و جزو معتبرترین مدارک است و هر یک از داوطلبان که حد نصاب این آزمون را کسب کنند، موفق به اخذ درجه خواهند شد.


وی همچنین گفت: طی چهار سال گذشته به موازات برگزاری این طرح شورای عالی قرآن نظارت بر صدا و سیما سطح طرح ارزیابی و اعطای مدرک به قرآء قرآن را دنبال می کند.


وادی پور افزود: آزمون مرحله سوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به همراه آزمون مرحله چهارم هفتمین و هشتمین دوره طرح مذکور نیز امروز (جمعه) از ساعت 8 صبح در سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شده است.


وی درباره برگزاری این آزمون ها گفت: در مرحله سوم نهمین دوره از طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم تعداد47 نفر از حفاظ قرآن کریم که طی امسال و سال گذشته مرحله دوم این آزمون را پشت سر گذاشته اند، شرکت کرده و به سوالات مطرح شده از ترجمه قرآن کریم آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و کتاب قاموس قرآن پاسخ می دهند.


وادی پور افزود: به قبول شدگان این مرحله مدرک درجه 2 حفظ (حافظ ممتاز) اعطا خواهد شد و پذیرفته شدگان به مرحله چهارم راه پیدا خواهند کرد.


سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم در باره برگزاری آزمون مرحله چهارم که مربوط به هفتمین و هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی دو سال گذشته می باشد افزود: در این آزمون که ویژه افراد پذیرفته شده در مرحله سوم سالهای 91 و 92 برگزار می شود تعداد 4 نفر شرکت خواهند کرد که سوابق قرآنی آنان نیز مورد تایید شورای حفظ قرار گرفته است.


وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مرحله به سوالات مطرح شده تستی و تشریحی برگرفته از کتاب تفسیر نمونه پاسخ خواهند داد و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی ، مدرک درجه یک حفظ (استاد حفظ) به آنان اعطا می شود.


آزمون امروز با حضور برخی از مسوولان سازمان دارالقرآن الکریم در سالن اجتماعات ساختمان جدید این سازمان در خیابان حافظ، پایین تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک39 درحال برگزاری است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن