تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف سازي در خدمات و اطلاعات بخش صنعت ،معدن وتجارت دنبال مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۹:۱۵ق.ظ)
معاون وزير صنعت،معدن و تجارت: شفاف سازي در خدمات و اطلاعات بخش صنعت ،معدن وتجارت دنبال مي شود معاون مديريت توسعه مديريت،منابع و امور استانها گفت: شفاف سازي در خدمات و اطلاعات براي تمام صنعتگران،معدنکاران وتوليدکنندگان و تجار از اولويتهاي اين وزارتخانه در راستاي ارتقا سلامت اداري ومبارزه با فساد است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي يزداني با بيان اين مطلب، افزود: بکار گيري دولت الکترونيک کمک زيادي به اين موضوع مي کند.
وي گفت:در اسفند ماه سال گذشته به دنبال ابلاغ آيين نامه اجرايي دولت در جهت افزايش رضايتمندي مردم و مبارزه با فساد اداري و اقتصادي کارگروه ارتقاء سلامت اداري و پيشگيري و مبارزه با فساد در وزارت صنعت، معدن وتجارت شکل گرفت.
به گفته يزداني ؛ اين کار گروه که هر دو هفته يکبار تشکيل جلسه مي دهد پي گيري و اجراي قوانين« مبارزه با رشوه» و «ارتقاي سلامت اداري» در کنار جلسات شوراي فرهنگي ،شوراي امر به معروف و نهي از منکر و ترويج فرهنگ نماز انجام مي شود.
معاون وزير صنعت، معدن وتجارت در ادامه يادآور شد : پس از انتصاب اعضاي کارگروه ياد شده توجه به شناسايي گلوگاهها در مجموعه وزارتخانه با نظرخواهي از معاونتهاي تخصصي و رؤساي سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها انجام گرفت.
وي در ادامه گفت: ابتدا ما کارگروه در کل مجموعه وزارتخانه شکل داديم سپس گلوگاهها را شناسايي کرده و بعد خدمات و فعاليتهاي ارباب رجوع دار را شناسايي و در نهايت با در راستاي دولت الکترونيک و الکترونيکي کردن فعاليتها که مردم بدون نياز به مراجعه به دستگاه‌ها بتوانند از خدمات مورد نياز خودشان بهره‌مند شوند؛ را اجرا کرديم.
دبير کارگروه ارتقاء سلامت اداري و پيشگيري و مبارزه با فساد در وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: مرکز نوسازي و تحول اداري وزارتخانه، اين رسالت را دارد که اين خدمات را شناسايي کرده و حوزه‌هاي تخصصي آنرا پس از مشورت با معاونتهاي تخصصي و تشکل ها اجرا نمايند.
وي در ادامه يادآور شد :‌ در اجراي قانون ارتقاي سلامت اداري و مبارزه با فساد؛ تغيير نام پروانه‌هاي صنعتي، صدور مجوزهاي سوخت، تهيه طرحهاي صنعتي و معدني ، صدور پروانه کسب ايثارگران و ساير وظايفي که قبلا وزارتخانه انجام مي‌داد که پس از دستور وزير صنعت،معدن وتجارت به انجمن‌ها قابل واگذاري است.
معاون وزير صنعت، معدن وتجارت تصريح کرد: در نيمه نخست امسال 14 هيأت تخلفات اداري، بدوي و تجديد نظراين وزارتخانه را فعال کرده وحدود 76 درهيأت‌هاي ياد شده پرونده مطرح شده و منجر به صدور رأي شده است.
يزداني در ادامه گفت: مردم، تشکل‌ها و رسانه ها و انجمن‌هاي تخصصي در اجراي قانون ارتقاي سلامت اداري و مبازه با فساد بسيار کمک کنننده هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن