تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802444464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف سازی در خدمات و اطلاعات بخش صنعت، معدن و تجارت دنبال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: شفاف سازی در خدمات و اطلاعات بخش صنعت، معدن و تجارت دنبال می شود تهران - ایرنا - معاون مدیریت توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، شفاف سازی در خدمات و اطلاعات برای تمام صنعتگران، معدنکاران و تولیدکنندگان و تجار را از اولویت های این وزارتخانه در راستای ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد عنوان کرد.


به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا)؛ علی یزدانی با بیان اینکه بکارگیری دولت الکترونیک کمک زیادی به این موضوع می کند، افزود: در اسفند ماه سال گذشته به دنبال ابلاغ آیین نامه اجرایی دولت در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مبارزه با فساد اداری و اقتصادی کارگروه ارتقاء سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با فساد در وزارت صنعت، معدن وتجارت شکل گرفت.
به گفته وی؛ این کارگروه که هر دو هفته یکبار تشکیل جلسه می دهد پیگیری و اجرای قوانین "مبارزه با رشوه" و "ارتقای سلامت اداری" در کنار جلسات شورای فرهنگی، شورای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ نماز انجام می شود.
معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت یادآور شد: پس از انتصاب اعضای کارگروه یادشده توجه به شناسایی گلوگاه ها در مجموعه وزارتخانه با نظرخواهی از معاونت های تخصصی و رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها انجام گرفت.
وی اضافه کرد: ابتدا کارگروه در کل مجموعه وزارتخانه شکل گرفت سپس گلوگاهها را شناسایی کرده و بعد خدمات و فعالیت های ارباب رجوع را شناسایی و در نهایت و در راستای دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن فعالیتها که مردم بدون نیاز به مراجعه به دستگاه ها بتوانند از خدمات مورد نیاز خودشان بهره مند شوند؛ را اجرا کردیم.
دبیر کارگروه ارتقاء سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با فساد در وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: مرکز نوسازی و تحول اداری وزارتخانه، این رسالت را دارد که این خدمات را شناسایی کرده و حوزه های تخصصی آنرا پس از مشورت با معاونت های تخصصی و تشکل ها اجرا کنند.
وی ادامه داد: در اجرای قانون ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد؛ تغییر نام پروانه های صنعتی، صدور مجوزهای سوخت، تهیه طرح های صنعتی و معدنی، صدور پروانه کسب ایثارگران و سایر وظایفی که قبلا وزارتخانه انجام می داد پس از دستور وزیر صنعت،معدن و تجارت به انجمن ها قابل واگذاری است.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت افزود: در نیمه نخست امسال 14 هیأت تخلفات اداری، بدوی و تجدیدنظر این وزارتخانه را فعال کرده و حدود 76 درهیأت های یادشده پرونده مطرح و منجر به صدور رأی شده است.
یزدانی اظهار داشت: مردم، تشکل ها و رسانه ها و انجمن های تخصصی در اجرای قانون ارتقای سلامت اداری و مبازه با فساد بسیار کمک کنننده هستند.
اقتصام (1)1574**1558


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن