تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران چند راننده آژانس دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تهران چند راننده آژانس دارد؟
اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه از تهیه کارت ویژه برای رانندگان آژانس‌های سطح شهر خبر داد و گفت:‌ این کارت مورد تایید پلیس امنیت است و هر راننده‌ای که در آژانس‌های سطح شهر فعالیت می‌کند حتما باید این کارت‌ها را داشته باشد.
به گزارش نامه نیوز، سیدحسن هاشمی تیرآبادی در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: با پلیس امنیت هماهنگی‌هایی صورت گرفته که برای هر راننده یک کارت شناسایی مخصوص تهیه شود.

وی افزود: بعضی از آژانس‌ها بدون مجوز و غیرقانونی فعالیت می‌کنند که در حال شناسایی هستند و با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

هاشمی تیرآبادی اظهار کرد: اتحادیه پذیرای متقاضیان است و کسانی که نمی‌خواهند زیر نظر اتحادیه فعالیت کنند می‌توانند تحت نظر تاکسیرانی و تاکسی‌های خطی باشند.

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه در بخشی از سخنان خود با اشاره به آرم ترافیک گفت: هر ساله برای رانندگان ما 10 هزار آرم ترافیک در نظر می‌گرفتند ولی در چند سال اخیر علی‌رغم افزایش تعداد سواری‌ها و مراجعان، این میزان را نه تنها افزایش ندادند بلکه هزار آرم کمتر شده و امسال 9 هزار آرم طرح ترافیک به ما تعلق گرفت.

وی ادامه داد: بعضی از رانندگان ما مجبور شدند آرم روزانه 24 هزار تومانی خریداری کنند که علاوه بر هزینه‌های دیگری که دارند باید ساعت‌ها کار کنند که بتوانند هزینه خود را تامین کنند که این منصفانه نیست.

هاشمی تیرآبادی بیان کرد: در تهران به جز شمیرانات و شهر ری حدود 60 هزار راننده داریم که از این تعداد فقط حدود 17 هزار نفر کارت سوخت 300 لیتری در ماه دریافت می‌کنند و به مابقی سهمیه بنزین عادی تعلق می‌گیرد. این در حالی است که صنف ما از قشر زحمت‌کش جامعه محسوب می‌شوند؛ بنابراین بهتر است به تمام رانندگان بنزین سهمیه ای رانندگان تعلق گیرد.



منبع: صبحانه آنلاین


۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن