تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798513807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد تاسیس اداره راه مستقل برای پیشگیری ازمشکلات و بحران های جاده چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیشنهاد تاسیس اداره راه مستقل برای پیشگیری ازمشکلات و بحران های جاده چالوس نوشهر - ایرنا - فرماندار چالوس گفت که با توجه به مشکلات و بحران های موجود در جاده چالوس باید اداره راه مستقل برای این جاده تاسیس شود تا با دریافت امکانات کافی نسبت به رفع سریع مشکلات اقدام کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدناصر زندی روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران در شهرستان عباس آباد، گفت: ما همواره با بحران هایی نظیر ریزش کوه و بارش برف سنگین در جاده پرتردد چالوس مواجه هستیم که مسایل و مشکلات آزادراه تهران - شمال نیز به آن افزوده شده است.
وی تصریح کرد: برای رسیدگی سریع تر و دقیق تر به مسایل و مشکلات این مسیر مهم باید اداره راه مستقل برای آن تاسیس شود که با جذب امکانات بیشتر بتوان با سرعت بیشتری برای امدادرسانی و رفع مشکلات اقدام کند.
فرماندار چالوس با اشاره به رانش زمین در کیلومتر 40 جاده چالوس در روز سه شنبه، گفت: برای چند ساعت این جاده مسدود شد اما با بسیج همه امکانات و با تلاش اداره راه و شهرسازی شهرستان پاکسازی مسیر مسدود شده صورت گرفت.
وی با اشاره به خسارات 45 میلیارد تومانی سیل در دو ماه گذشته به این شهرستان، اظهار داشت: در دو ماه گذشته به بخش های مسکن و کشاورزی خسارات سنگینی وارد شده و انتظار این است که این خسارات به نوعی جبران شود.
زندی با اشاره به لایروبی شدن برخی از انهار و رودخانه های شهرستان برای پیشگیری از وقوع سیلاب، گفت: در شهر هچیرود هنوز هم مشکلات در این خصوص وجود دارد که مردم بارها برای رفع آن مراجعه می کنند که باید مسوولان استانی تدبیر در این زمینه بیاندیشند و اقدامات را سرعت ببخشند.
وی ادامه داد: در زمینه جمع آوری آب های سطحی نیز مشکلاتی داریم که باید تامین اعتبار لازم برای آن صورت گیرد و احداث دیوارهای حفاظتی برای رودخانه های حفاظت شده چالوس و سردآبرود نیز ضروری است.
محمدعلی قمی اویلی فرماندار نوشهر نیز در این نشست با اشاره به وقوع حوادث مختلف در نوشهر و ضرورت توجه ویژه مسوولان استانی به این شهرستان، گفت: نوشهر در سیل سال 91، برف سال 92 و سیل سال 93 در یکی دو ماه اخیر خسارات زیادی متحمل شده است گر چه مسوولان مدیریت بحران حضوری به موقع داشتند.
وی با اشاره به وجود 8 رودخانه طغیانی در این شهرستان، گفت: در مواقع بارش وضعیت این رودخانه ها بحرانی می شود. امسال در کوه های بالادست بارش کمتری داشتیم که اگر این بارش ها زیاد بود قطعا آسیب های بیشتری وارد می شد.
قمی با اشاره به ضرورت توجه ویژه مدیریت بحران استان به موضوع هدایت آب های سطحی، گفت: کوچک ترین بارندگی باعث آبگرفتگی روستاها شده و زندگی مردم را مختل می کند و بر این اساس دستگاه ها برای پیشگیری از بحران باید به وظایف خود عمل کنند تا مشکلات بیشتری ایجاد نشود.
سید ابراهیم هاشمی فرماندار تنکابن نیز در این نشست گفت: در تنکابن آسیب شناسی هایی بر اساس تجربیات گذشته داشته ایم و پیش بینی های لازم در خصوص احتمال وقوع حوادث طبیعی اندیشیده شده است و نیاز به اعتبارات بیشتری برای انجام اقدامات ضروری داریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تجهیز چاه های آب شهری و روستایی و تجهیز برخی نانوایی های شهرستان به سوخت دوم برای مواقع اضطراری اقداماتی صورت گرفته است، گفت: باید درباره توزیع اعتبارات پیشگیری از حوادث نیز نظارت دقیق صورت گیرد و پیش از هر اقدامی باید اولویت بندی در این زمینه داشته باشیم.
هاشمی گفت: درباره حفاظت از انفال و جلوگیری از تغییر کاربری ها نیز دغدغه هایی وجود دارد که آن را درک می کنیم اما امروز با تقاضاهای مردم بومی مواجه هستیم که باید در حد بضاعت همکاری لازم در این خصوص را با شهروندان و مردم بومی داشته باشیم و درباره برخورد با این موضوع تفکیک لازم صورت گیرد.
1535/506


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن