تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلولیت یک امر اجتناب ناپذیر در جامعه می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان دلیجان: معلولیت یک امر اجتناب ناپذیر در جامعه می باشد خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه معلولیت یک امر اجتناب ناپذیر در جامعه می باشد گفت: اما می توان جلوی برخی از این معلولیت ها را گرفت مانند مواردی که بر اثر حوادث رانندگی و عدم رعایت ایمنی رخ می دهد. همچنین بخشی از این معلولیت در زمان قبل و بعد از تولد قابل کنترل بوده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 10:34



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام و المسلمین کرامتی در آئینی که به مناسبت هفته معلولین در دلیجان برگذار شد، افزود: ممکن است نسبت به بعضی از امور توانایی نداشته باشم اما بسیاری از امور از بنده ساخته است با این نگاه اگر بنگریم خواهیم دید که همه ی افراد در انجام بسیاری امور معلولیت دارند.
وی با اشاره به اینکه معلولیت یک امر نسبی است ادامه داد: باید بپذیریم که این محدودیت در همه ی آدم ها وجود دارد و نباید به عنوان یک عیب دیده شود.
در ادامه معاون توانبخشی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته معلولین " توسعه و حقوق بشر" است گفت: اگر به این شعار توجه شود می توان به نکات زیادی پی برد، توسعه حقوق بشر بایستی برای همه به ویژه معلولین باشد باید شرایطی را فراهم کنیم تا با عادی سازی بتوانیم به حقوق این عزیزان بپردازیم.
ونایی افزود: حضور معلول در عرصه های مختلف نیازمند زیر ساخت های مناسب می باشد، باید معلولین را در آموزش توانمند و برای حضور فعال آنها مناسب سازی کنیم تا با مناسب سازی فضاها و اماکن دولتی بتوانیم شاهد حضور گسترده معلولین در سطح جامعه باشیم.
وی با بیان اینکه بایستی به معلولین اعتماد به نفس داد اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشن ها این است که توانمندی های معلولین را به رخ جامعه بکشیم تا سایر معلولین نیز تشویق و ترغیب شوند.
خاکی رئیس سازمان بهزیستی شهرستان دلیجان نیز گفت: این آئین که به مناسبت روز جهانی معلولین نام گذاری شده است در واقع بهانه ای است که بار دیگر مسائل و مشکلات معلولین در ذهن مردم و مسئولین تداعی شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن