تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدل هاي جديد بازارگرداني در بازار سرمايه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۵ق.ظ)
مدل هاي جديد بازارگرداني در بازار سرمايه شرکت تأمين سرمايه اميد با سه مدل جديد بازارگرداني اميد 1، اميد 2 و سلف را در سال جاري به بازار معرفي نمود که با استقبال اهالي بازار و ساير شرکت‌هاي تأمين سرمايه قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين کياني زاده، قائم مقام شرکت تأمين سرمايه اميد، با اشاره به مدل هاي جديد بازارگرداني در بازار سرمايه اظهار داشت: شرکت تأمين سرمايه اميد در اريبهشت ماه سال جاري با طراحي مدل بازارگرداني اميد 1 به منظور بازارگرداني اوراق مشارکت گل گهر، متوسط تعداد پذيره‌نويسان اوليه يک اوراق بهادار با درآمد ثابت را از 8 نفر به بيش از 120 نفر افزايش داد.
وي در اين خصوص ادامه داد: در اين مدل بازارگرداني نرخ بازدهي 23 تا 25 درصدي براي سرمايه‌گذاران تحقق مي‌يابد که داراي جذابيت بالايي نسبت به ساير اوراق مشارکت بوده است.
کياني زاده در اين خصوص افزود: مدلي مشابه با مدل بازار گرداني اميد 2 که در مرداد ماه سال جاري، جهت بازار گرداني اوراق مشارکت گهرزمين توسط شرکت تأمين سرمايه اميد اجرا شد، هم اکنون در اوراق مشارکت ديگري چون نفت و گاز پرشيا توسط شرکت تأمين سرمايه امين از روز 15 آذر ماه 93 اجرايي شده است.
وي در اين خصوص اين اوراق مشارکت جديد بيان داشت: در بازارگرداني اوراق مشارکت گهر زمين در قالب مدل اميد 2، نرخ بازدهي سرمايه‌گذاران 22 درصد خواهد بود و مظنه خريد بازارگردان اندکي پايين تر از مظنه فروش آن خواهد بود.
قائم مقام شرکت تأمين سرمايه اميد در ادامه خاطرنشان ساخت: اين در حالي است که اين شيوه براي اوراق مشارکت نفت و گاز پرشيا با مدل يکسان و نرخ‌هاي متفاوت اجرايي شده است.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد در صورت پياده شدن مدل‌هاي بازارگرداني جديد در اوراق بدهي، بازار اين اوراق از پويايي لازم و مناسب برخوردار گردد و به عنوان رقيب جدي ساير بازارها به منصه ظهور برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن