تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803948123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوري اسلامي پاسخ مخالفان سياسي را با منطق و استدلال مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۲ب.ظ)
وزير اطلاعات: جمهوري اسلامي پاسخ مخالفان سياسي را با منطق و استدلال مي دهد وزير اطلاعات تاکيد کرد: جمهوري اسلامي از نظر منطق چنان دست پري دارد که جواب مخالفان سياسي خود را با منطق و استدلال مي دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدمحمود علوي وزير اطلاعات در نشست شوراي اداري خراسان شمالي در بجنورد اظهار داشت: وقتي در جامعه نشاط، شادي و احساس امنيت وجود داشته باشد، اميد و پويايي نيز ايجاد مي شود و چرخه اقتصاد، صنعت و علم نيز به تحرک واداشته مي شود.
وي افزود: وجود رونق اقتصادي در جامعه باعث مي شود تا تحريم دشمنان نيز هر چند سخت، کارساز نباشد و جامعه به ثبات اقتصادي و علمي برسد. مردم محور اصلي امنيت در جامعه هستند و وزارت اطلاعات به دنبال ايجاد امنيت و احساس امنيت جامع در جامعه، با تکيه بر مشارکت مردم است. فرهنگ اطلاعاتي ما بر مبناي مفاهيم شرعي و ديني استوار است و از بدنه اين وزارتخانه و نيروهاي اطلاعاتي ما جز خدمت تراوش نمي کند.
وي گفت: امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) تکيه گاهي براي امنيت مردم هستند و ما افتخار مي کنيم که خدمتگزار اين مردم هستيم. امروز در پرتو وحدت و امنيت، فضاي رشد و بالندگي در کشور ايجاد شده و تمام مردم و اقشار مختلف مي توانند براحتي ابراز عقيده کنند و احزاب و گروه هاي سياسي نيز بدون هيچ مشکلي فعاليت و رقابت سالم خود را دارند.
وزير اطلاعات ادامه داد: احزاب و گروه‌هاي سياسي در کشور تا زماني که در چارچوب قانون فعاليت داشته باشند و حاشيه هاي امنيتي در اجتماعات آنها وجود نداشته باشد، مشکلي براي فعاليت نخواهند داشت. احزاب سياسي نيز بايد فعاليت خود را در چهارچوب يک رقابت سياسي سالم تعريف کنند که در صورت شکل گيري چنين رقابتي، نيازي به دعوا و نزاع هاي سياسي نيست.
وزير اطلاعات اظهار داشت: تمام گروه‌ها و احزاب سياسي در کشور بايد در جهت هم‌افزايي تلاش کنند؛ چراکه ما در جمهوري اسلامي ايران زير لواي ولي فقيه و رهبري و به تعبير رييس جمهوري زير يک پرچم برافراشته و آن هم رهبر معظم انقلاب خدمت مي کنيم. جمهور اسلامي از نظر منطق چنان دست پري دارد که جواب مخالفان سياسي خود را با منطق و استدلال مي دهد و در اين مسير نيازي به قهر و غضب نيست.
وي افزود: نيروهاي اطلاعاتي ما تمام توان خود را بر اين امر متمرکز کرده اند که نابجا آبرويي کسي را از بين نبرند و اين دقت نظر حتي در پاسخگويي به استعلاماتي که براي افراد از اين وزارتخانه انجام مي شود نيز رعايت مي شود. اگر در بررسي استعلام فردي نيروهاي ما به اين نتيجه برسند که ابهاماتي در پرونده وي وجود دارد با دعوت از فرد مربوطه و سووال از وي و بررسي ميداني، اين ابهامات را از بين مي برند تا حقي از کسي ضايع نشود.
وي ادامه داد: رعايت حق الناس براي نيروهاي اطلاعاتي، قضايي و انتظامي ما بسيار مهم است و ما که بيشتر با مردم سر و کار داريم، بايد رعايت حق الناس را در دستور کار خود قرار دهيم. اين وزارتخانه وارد زندگي شخصي افراد نمي شود چون اين را شرع مقدس حرام دانسته و ما نبايد براي کسي اضطراب و ترس ايجاد کنيم. ما مامور نشده ايم که نيت خواني کنيم، بلکه ما که با حق الناس سر و کار داريم بايد دقت عمل بيشتري در رفتارمان داشته باشيم تا حقي از کسي ضايع نشود.
وي روز سه شنبه در بدو ورود به خراسان شمالي، با حضور بر مزار شهداي مرکز اين استان، به نثار گل و قرائت فاتحه براي شهيدان پرداخت و پس از آن با حجت الاسلام يعقوبي نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه بجنورد و آيت الله مهمان نواز، نماينده مردم اين استان در مجلس خبرگان نيز ديدار و گفت‌وگو کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن