تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802976588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ تهدید نظامی در آتیه نزدیک متوجه جمهوری اسلامی ایران نمی‌‌باشد/ توان موشکی قابل مذاکره و نظارت نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دریابان شمخانی در جمع خبرنگاران:
هیچ تهدید نظامی در آتیه نزدیک متوجه جمهوری اسلامی ایران نمی‌‌باشد/ توان موشکی قابل مذاکره و نظارت نیست
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: به یقین تهدید نظامی جمهوری اسلامی ایران از روی گزینه‌های دشمنان حذف شده است، زیرا هزینه سنگینی متوجه آن‌ها خواهد شد.


به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از دستاوردهای دفاعی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در جمع خبرنگاران در رابطه با دستاوردهای پدافند هوایی کشور اظهار داشت: دانشگاه پدافند هوایی یک مرکز تحقیقاتی نیست، بلکه مرکز عملیاتی است و به درستی هم در بحث مسائل فنی و ساختاری اقداماتی انجام گرفته که در کنار سایر توانمندی نیروهای مسلح قدرت بازدارندگی که از اصولیترین پایه‌های راهبردی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است را ایجاد کند.  
 
وی تصریح کرد: از لحاظ ساختاری پیش از این اسمی به نام پدافند هوایی مستقل از نیروی هوایی نداشتیم، اما با توجه به حجم تهدیدات، قدرت بازدارندگی و حجم نیازمندی‌ها تنها تشکیلات ترکیبی موجود در نیروهای مسلح قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) است.  
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور ادامه داد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ترکیبی از سپاه و ارتش است که به صورت متمرکز توانایی پاسخگویی به انواع تهدیدات موشکی و هوایی را داراست و به درستی و اساسی اقداماتی در این مسیر صورت گرفته است.  
 
امیر دریابان شمخانی گفت: در زمینه‌های دفاعی به درستی احساس نیاز به ارتقاء توانمندی هوایی در صحنه عملیاتی همچون کشف کردن متناسب با وضعیت‌های پدافندی پست، متوسط و بالا در کنار قدرت شناسایی و انتقال اطلاعات کار جدی را شروع کردند و مبتنی بر نیاز‌ها، نمونه سازی‌های خوبی صورت گرفته است.  
 
وی بیان داشت: تمامی این اقدامات خوب حکایت از هدف گذاری و سرمایه گذاری درست جمهوری اسلامی ایران در مورد پدافند هوایی دارد و از زمان ترخیص نیز اقدامات خوبی در این زمینه‌ها صورت گرفته و همانطور که مطلع هستید با توجه به توانمندی قدرت‌های غیر همتراز جمهوری اسلامی مراحل زیادی را باید طی کنند تا به نقطه بهتری برسد و با توجه به عناصر و جستجوگر‌ها پدافند هوایی این نفس را دارد که ما می‌توانیم را به صورت کامل اجرایی کند و به عرصه ظهور برساند.  
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور ادامه داد: قدرت بازدارندگی تنها به صورت نقطه‌ای نیست و ترکیب پدافندی و آفندی است که جمع آن‌ها امروز آسمان ایران را امن کرده و به همین دلیل امروز در ترانزیت هوایی در بخش ناوگان غیرجنگی در منطقه بالا‌ترین امنیت را دارا هستند.  
 
امیر دریابان شمخانی با بیان اینکه هیچ تهدید نظامی در آتیه نزدیک متوجه جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند باشد، گفت: قطعا گزینه نظامی نیز از روی گزینه‌هایشان حذف شده است، زیرا هزینه سنگینی متوجه آن‌ها خواهد شد.  
 
وی با بیان اینکه روحیه پرسنل قرارگاه پدافند بالا بود، گفت: اینجا درک زیادی از نیاز‌هایمان شده است و بردهای موشکی و پدافندی را خیلی خوب توسعه دادند و در شناسایی اهداف تحت اتوماسیون و اتوماتیک را اجرایی کردند، از همین رو بیشترین نکته‌ای که از همه به کشتی آمد، روحیه بالای پرسنل پدافند بود.  
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در پایان در رابطه با توان موشکی و ادعای گروه ۱+۵ مبنی بر مذاکره بر روی آن، خاطرنشان کرد: توان موشکی همچون توان هسته‌ای ذاتی، بومی و خودکفاست و همانطور که به دنبال بخش صلح آمیز هسته‌ای هستیم و کسی خلاف این را ثابت نکرده، عملکرد و برد موشک‌های ما نیز برای مقابله با تهدیدات و تا حد نیاز ما است، از همین رو توان موشکی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست.

انتهای پیام/ 






تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن