تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بر ارتقای زیرساخت های بعثت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاکید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بر ارتقای زیرساخت های بعثت تبریز- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بر لزوم تکمیل و ارتقای زیرساخت های شهرک صنعتی بعثت تاکید کرد.


محمدعلی عسگری روز سه شنبه در نشست ستاد واگذاری شهرک صنعتی بعثت، گفت: اینکه در مدت کوتاهی شاهد به بهره برداری رسیدن بعثت و واگذاری زمین صنعتی در آن شده ایم، برای همه غرور آفرین بود.
وی افزود: 90 هزار مترمربع تسطیح خیابان ها، 180 هزار مترمکعب عملیات خاکی، 38 کیلومتر جدول گذاری، 32 هزار مترمکعب زیرسازی، هشت کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، دو حلقه چاه و ده ها اقدام دیگر کارهایی بود که برای آماده سازی بعثت در هشت ماه کاری در بعثت انجام شد.
وی با اشاره به آماده سازی پل روگذر تقاطع راه آهن و ورودی شهرک بعثت، گفت: مراحل پایانی این پل نیز در دست اقدام است که امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.
عسگری ادامه داد: در حوزه زمین صنعتی در منطقه تبریز دچار مشکل بودیم که با واگذاری شهرک صنعتی بعثت این موضوع مرتفع و آماده واگذاری زمین به سرمایه گذران بخش های مختلف هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید نیازهای زیرساختی این شهرک به صورت دقیق بررسی و با میزان موجود تطبیق داده شود تا مشکلی به لحاظ تامین آن ها نداشته باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد با حضور سرمایه گذاران در این شهرک به هدف اصلی شرکت یعنی ارتقای سرمایه گذاری در استان و اشتغالزایی برای جوانان برسیم.
/587/7240


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن