تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی در شرایط خاص سه سال به تاخیر افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی در شرایط خاص سه سال به تاخیر افتاد مشهد - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از مهلت سه ساله برای بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی در شرایط خاص خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی دولت، به تمام تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی که تاریخ سررسید آنها سال جاری است، به علت خسارات وارده ناشی از حوادث غیرمترقبه از قبیل خشکسالی، سیل، برف، تگرگ، سرما زدگی، آتش سوزی غیرعمد، زلزله، آفات و بیماریهای همه گیر گیاهی و دامی و نظیر اینها مهلت بازپرداخت داده می شود.
وی افزود: این مهلت، منوط به تایید کمیته ای متشکل از نمایندگان فرمانداری، مدیریت جهاد کشاورزی، نمایندگان بانکهای عامل و صندوق بیمه محصولات کشاورزی است.
رسولیان اظهار کرد: مهلت مزبور برحسب نوع خسارت و غرامت پرداخت شده حداکثر سه سال خواهد بود.
وی تاکید کرد: برابر بخشنامه یاد شده تمام بانکها اعم از دولتی، خصوصی و موسسات مالی دارای مجوز، موظف به استمهال تسهیلات سر رسید شده امسال مشمول این آیین نامه می باشند.
وی گفت: منابع مالی پس از اعلام بانکهای عامل، از محل اعتبارات ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران و یا اعتبارات پیش بینی نشده تامین می شود.
1922 / 664


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن