تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820366836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول: تشکل های آب بران بخش کشاورزی در خوزستان تقویت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول: تشکل های آب بران بخش کشاورزی در خوزستان تقویت می شوند دزفول - ایرنا - معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از سیاست های جدید مدیریت شبکه های آبیاری خوزستان در راستای تقویت تشکل های آب بران و توانمند سازی آنها خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا " مصطفی شبه " در آیین معارفه سرپرست جدید شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان افزود:شرکت های بهره برداری از شبکه های آبیاری باید توان علمی و فنی تشکل های آب بران را افزایش دهند.
وی افزود:با حمایت از تشکل های آب بران ، کشاورزان به عنوان ذینفع ، مسوولیت بهره برداری بخشی از تاسیسات آبیاری را بر عهده خواهند گرفت.
معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به ضرورت تامین رضایت کشاورزان تاکید کرد: رضایتمندی کشاورزان به عوامل مختلفی بستگی داشته اما تامین آب کافی و به موقع T اصلی ترین مطالبه آنهاست.
شبه افزود: این مهم با واگذاری امور بهره برداری به کشاورزان محقق خواهد شد.
وی همچنین در خصوص تغییر و جابجایی در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های آبیاری گفت: این تغییرات در راستای اجرای سیاست های جدید و با هدف بهبود خدمات رسانی به مردم صورت می گیرد.
در این آیین " محمد اسلامی " به عنوان سرپرست جدید شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان معرفی و از خدمات "غلامرضا صفرنژادی" تجلیل شد.
اسلامی پیش از این معاون تعمیرات این شرکت بوده و مدیریت شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ ( گتوند ) را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه آبیاری دز ،لور و شبکه های آبیاری حوزه کرخه شمالی را بر عهده داشته و بیش از 18 هزار مشترک دارد.
این شرکت با بیش از یکهزار و 500 کیلومتر کانال و زهکش نقش مهمی در اقتصاد کشاورزی منطقه شمال خوزستان دارند.
سالانه بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی در دزفول ، شوش و اندیمشک تولید می شود.
648


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن