تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه نقاشی ˝ نیلوفرانه˝ در نیاوران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نمایشگاه نقاشی ˝ نیلوفرانه˝ در نیاوران خبرگزاری پانا: نمایشگاه نقاشی ˝ نیلوفرانه˝ آثار سمیه و مرضیه احمدی مینا ،جمعه 21 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ آذر ساعت 15:02



به گزارش سرویس فرهنگی پانا، 26 تابلو  از آثار این دو هنرمند جوان با موضوع گل و مرغ ، نگارگری و تذهیب در  گالری شماره دو فرهنگسرا در معرض دید عموم قرار می گیرد .

این آثار که عموما در سایز های  ٥٠*٦٠ ٦٠* ٦0 و ٤٠ * ٥٠ است حاصل تلاش این دو هنرمند از سال 91 تا کنون است.

سمیه احمدی مینا  فارغ التحصیل در رشته گرافیک و تصویر سازی  و مرضیه  احمدی مینا  فارغ التحصیل رشته طراحی فرش ، نقاشی و تذهیب را نزد آقایان رامین مرآتی ، فکوری و پرویز اسکندر پور فراگرفته اند.    

این دو تاکنون نمایشگاه های بسیاری را برگزار کرده اند که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه در فرهنگسرای ملل، فرهنگسرای صبا ، شرکت در نمایشگاه قرآن در سال١٣٨٨، شركت در هفته فرهنگى سیستان و بلوچستان و شركت در نمایشگاه گروهى دانشگاه سوره اشاره کرد .

گفتنی است نمایشگاه "نیلوفرانه " تا تاریخ 29 آذر ماه  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19 و در روز های جمعه ساعت 14 تا 19 در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران آماده بازدید برای عموم است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن