تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار تهران: ضعف مدیریت و پراکنده کاری از چالش های اصلی حوزه فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار تهران: ضعف مدیریت و پراکنده کاری از چالش های اصلی حوزه فرهنگ است تهران - ایرنا - شهردار تهران گفت: ضعف مدیریت، عدم ساماندهی مناسب و پراکنده کاری از چالش های مهم در عرصه فعالیت ها و برنامه ریزی های فرهنگی بشمار می رود.


به گزارش ایرنا، "محمدباقر قالیباف" روز سه شنبه در نخستین جلسه شورای عالی اقامه نماز و امر به معروف شهرداری تهران، افزود: عملیات اجرایی احداث 128 باب مسجد از مجموع 400 مسجدی که شهرداری تهران ساخت آنها را تا پایان برنامه پنج ساله توسعه شهری تعهد کرده، به پایان رسیده و عزم شهرداری برای انجام کامل این تعهد جدی است.
وی با اشاره به اینکه ضعف مدیریت و عدم ساماندهی کارها از چالش های مهم حوزه فرهنگ است، اظهار کرد: یکپارچگی در انجام فعالیت های فرهنگی و داشتن برنامه های کارشناسی و هدفمند با تاکید بر اثربخشی برنامه ها، موجب موفقیت بهتر و بیشتر فعالیت ها و تحقق اهداف در حوزه های فرهنگی خواهد شد.
رییس شورای عالی اقامه نماز و امر به معروف شهرداری تهران نیز در این نشست با بیان اینکه تمرکز در سیاستگذاری، محتوا و خلاقیت در شیوه و اجرا لازمه کار فرهنگی است، گفت: تنظیم محتوا، رصد فعالیت ها و هدایت دقیق برنامه برای قرار گرفتن در مجرای صحیح از اهم وظایف مراکز در مسیر انجام فعالیت های دینی است.
حجت الاسلام صادق زاده، با تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد، افزود: نباید مساجد را پس از ساخت، به حال خود رها کرد بلکه باید از تمام ظرفیت ها در شکوفایی و بالندگی مساجد استفاده کنیم.
تهرام/1393/ 1625


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن