تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان پیام آوران عزت و نماد مقاومت جامعه محسوب می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تاکستان: دانشجویان پیام آوران عزت و نماد مقاومت جامعه محسوب می شوند قزوین - ایرنا- فرماندار تاکستان، دانشجویان را عصاره و چکیده ملت مومن و انقلابی ایران خواند و گفت: دانشجویان پیام آوران عزت و نماد مقاومت جامعه محسوب می شوند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، " ایرج حیدری" در مراسم روز دانشجو در شهرستان تاکستان، این روز را به دانشجویان تبریک گفت و آنرا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواند و افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید که بسیاری از آنان دانشجو و دانشگاهی بودند به ثمر نشسته است.
وی در ادامه با اشاره به حوادث سال 1332 ، اظهار کرد: بعد از کودتای ننگین 28 مرداد ماه حکومت نظامی و شرایط استبدادی بر کشور حکمفرما شد و در ادامه با شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران ۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب ، استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت گردید.
حیدری، نقش دانشجویان را در مقاطع حساس انقلاب اسلامی پررنگ دانست و افزود:دانشجویان چه در زمان حال، چه در زمان جنگ و چه در زمان پیروزی انقلاب همواره با تفکر آزادگی و استقلال طلبی همپای دیگر آحاد ملت نقش آفرینی کرده اند ودر به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام مثمر ثمر بوده اند به طوری که بهترین فرماندهان ما در زمان جنگ تحمیلی دانشجویان بودند.
رییس دانشگاه آزاد تاکستان نیز در این مراسم ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو، مهمترین رسالت جامعه دانشجویی و دانشگاهی را بصیرت و آگاهی دانست و گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، بصیرت رهنمون همه اقشار جامعه به ویژه دانشجویان برای رسیدن به تعالی در همه شئون مختلف علمی ، اخلاقی ، فرهنگی می باشد و این بصیرت آن چیزی است که شما را به قله های رفیع دانش و خودباوری می رساند .
"محمد بهرام زاده" اظهار داشت: تقویت روحیه خود باوری در وجود دانشجویان موجب نزدیک شدن به مسیر افق 1404 که چشم انداز بیست ساله نظام است، می شود و موجب سرآمدی در همه عرصه ها از جمله عرصه های علمی و فرهنگی در منطقه و جهان می گردد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ترسیم نقشه علمی جهان، گفت: امروزه تدوین راهکار اصلی علمی برای جهان و همچنین مرجعیت زبان فارسی به عنوان زبان اصلی علم در دنیا حائز اهمیت بوده و همه ما باید در این مسیر گام برداریم و برای تحقق آن تلاش کنیم.
بهرام زاده در ادامه دانشجویان را به شناختن دستمایه های اصلی سیاست فراخواند و تصریح کرد: دانشجو و دانشگاه سیاست دان و سیاسی است اما سیاست زده نیست زیرا سیاست زدگی مانع اصلی توسعه و پیشرفت جامعه علمی محسوب می شود.
در پایان مراسم از دانشجویان برتر و ممتاز علمی ، فرهنگی ، پژوهشی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد .
7389/ 614


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن