تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803152409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین راه توسعه کشور توجه بنیادین به تعلیم و تربیت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاور وزیر آموزش و پرورش: مهمترین راه توسعه کشور توجه بنیادین به تعلیم و تربیت است تهران - ایرنا - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین راه توسعه کشور توجه بنیادین به تعلیم و تربیت است و این امر با مشارکت اجتماعی محقق خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد فاضل" روز دوشنبه در آیین افتتاح مجتمع آموزشی خیرساز صدرا روحی اظهار کرد: در امر تعلیم و تربیت تنها نمی توان به توانمندی دولت ها اکتفا کرد بلکه این امر نیازمند همت و مشارکت اجتماعی در حوزه کمی، تجهیز امکانات و حوزه کیفی، حضور افراد متعهد، صاحب نطر و اندیشمند است.
فاضل افزود: تعلیم و تربیت امری مقدس و ارزشمند است و ورود به این عرصه با قصد قربت، کسب رضای الهی و کسب خیر انجام می شود.
وی با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی، انسان های شایسته امکانات خود را در امر تعلیم و تربیت صرف می کنند، ادامه داد: شاید خدا این عنایت را به هر فردی ندهد که عمر، سرمایه و توان خود را در امر آموزش و تعلیم و تربیت صرف کند اما این اقدام علی روحی، خیر مدرسه ساز نشان داد که خداوند توجه ویژه ای به او دارد.
فاضل بیان کرد: همزمان با توسعه آموزش و پرورش، توسعه عدالت آموزشی نیز اهمیت دارد که تمامی افراد جامعه به خصوص دانش آموزان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی به سختی می توانند کم توجهی ها و کمبودها را جبران کنند، افزود: دانش آموزان عادی و استثنایی حق دارند با توجه به شرایط خود از امکانات تعلیم و تربیت بهره مند شوند و خدمت به این دانش آموزان استثنایی اولی تر است.
فاضل گفت:امیدواریم با کمک مسوولان و خیران تعلیم و تربیتی در شان نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.
"محسن غفوریان" معاون برنامه ریزی و توان بخشی سازمان استثنایی نیز در این آیین گفت: یکی از وظایف نظام آموزش و پرورش در هر کشوری، ایجاد و دسترسی به فضای آموزشی مناسب برای تمامی افراد جامعه است.
وی، ضمن قدردانی از علی روحی خیر مدرسه ساز مجتمع آموزشی صدرا افزود: کار این خیر مدرسه ساز در قلب و روح تمامی معلمان، مسوولان و دانش آموزان این مدرسه حک شده است.
"محمدرضا حافظی" رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار کرد: علی روحی با ساخت مجتمع آموزشی صدرا و ایجاد فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی توانسته نقشی در تعلیم و تربیت این دانش آموزان ایفا کند و آنان را به خود اتکایی برساند.
وی با بیان اینکه 550 خیر مدرسه ساز در سطح کشور فعالیت می کنند، افزود: امیدوارم با کمک این خیران بتوانیم مشکلات دانش آموزان استثنایی را رفع کرده و گامی در آموزش و پرورش این دانش آموزان برداریم.
مجتمع آموزشی خیرساز صدرا ویژه دانش آموزان پسر کم توان ذهنی در منطقه یک تهران توسط علی روحی با بودجه بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان ساخته شده است.
این مجتمع آموزشی در یک هزار متر مربع زیربنا و 250 متر مربع زمین در چهار طبقه شامل 13کلاس درس، یک کتابخانه، هفت فضای اداری، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سرویس بهداشتی و آسانسور است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز، معاون برنامه ریزی و توان بخشی سازمان استثنایی کشور، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، رییس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و مدیر آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران در آیین افتتاح مجتمع آموزشی خیرساز صدرا روحی ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی حضور داشتند.
تهرام/7245/686


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن