تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ویژه رسانه های عربی به دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توجه ویژه رسانه های عربی به دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی تهران - ایرنا - برگزاری دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران ،با بازتاب گسترده در رسانه های کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس همراه شده و رسانه های عربی به تبع رویکرد خود به پوشش خبری این رویداد مهم پرداختند .


به گزارش ایرنا ، پیش از برگزاری این اجلاس در تهران و از همان روز نخست این اجلاس ، رسانه های کشورهای عربی، پوشش آن را در دستورکارخود قراردادند، و طی چند روز گذشته این رسانه ها ، ابعاد مختلف این اجلاس، مهم ترین موضوعات مورد بحث و تبادل نظر در آن و همچنین دیدگاه کارشناسان ارشد و وزرای کشورهای اسلامی را منتشر کرده و مورد بررسی خبری قرار دادند.
برنامه ها و سخنرانی های وزرای اطلاع رسانی و کارشناسان ارشد این کشورها در روز نخست برگزاری این اجلاس بویژه حمایت از ملت فلسطین و مقدسات مسلمانان در مقابل هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی ، بازتاب گسترده ای در رسانه های کشورهای منطقه و عربی داشت.
نکته قابل توجه اینکه اکثریت قریب به اتفاق خبرگزاری های کشورهای اسلامی و عربی هر روز چند خبر از این اجلاس منتشر کردند .
از سوی دیگر جدا از خبرگزاری های رسمی ، شبکه های خبری ، روزنامه ها و همچنین پایگاه های خبری عربی نیز از این مسئله غافل نبوده وتعداد بسیار زیادی از این رسانه ها اخبار مربوط به این اجلاس و سخنان مقام های شرکت کننده در آن را می کردند .
نکته قابل توجه در این اجلاس ، حمایت همه کشورهای اسلامی از فلسطین و مقدسات آن ، تاکید بر اینکه دین اسلام دین آرامش و میانه روی و دین صلح و محبت بود و از این رو رسانه های عربی تاکید زیادی بر این مسائل و ضرورت همکاری رسانه ها برای مبارزه با افکار و دیدگاه های افراطی و ویرانگر داشتند .
رسانه های عربی بسیار زیادی این رویداد مهم را پوشش خبری دادند وبرخی از این رسانه ها عبارتند از :
روزنامه الثوره ، پایگاه خبری صدی الحقیقه و پایگاه خبری صدی البلد عراق ، روزنامه عمان، الرءویه، ، روزنامه الریاض ، هیئت کل رادیو و تلویزیون سوریه ، خبرگزاری بین المللی جهان اسلام ، پایگاه خبری دات مصر ، پایگاه خبری مسلمو العالم ، روزنامه الشبیبه عمان ، ،پایگاه خبری المصری الیوم ، اتحادیه رادیو های اسلامی ،عمان دیلی ، روزنامه البعث سوریه ،خبرگزاری فلسطینی وفا ، پایگاه خبری آی نیوز عمان ،روزنامه الاعلام سوریه ،روزنامه تشرین سوریه ، شبکه فلسطین الیوم ، روزنامه الدستور مصر ، روزنامه العرب الیوم اردن ، پایگاه خبری یمن24، شبکه المیادین ، شبکه الکوت کویت ، خبرگزاری او ان ای ،خبرگزاری سنا ،، شبکه الغدیر، پایگاه خبری المعلومة، پایگاه خبری المرصد ، پایگاه خبری العهد ،پایگاه خبری اسلام تایمز ،پایگاه خبری البوابه نیوز و ...
دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری اسلامی با هدف افزایش تحکیم وحدت و ارائه تصویر مناسب از اسلام و کشورهای اسلامی با حضور اعضا شب گذشته پس از سه روز فعالیت به کار خود پایان داد .
خاورم **2041**1566


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن