تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803686506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ برنامه های اولویت دار سرمایه گذاری خارجی از سوی استاندار گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابلاغ برنامه های اولویت دار سرمایه گذاری خارجی از سوی استاندار گیلان رشت - ایرنا - استاندار گیلان در بخشنامه ای به مدیران دستگاه های اجرایی، 40 برنامه دارای اولویت بمنظور حمایت، تسهیل و تسریع در امر جذب سرمایه گذاری خارجی در استان را ابلاغ کرد.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، "محمدعلی نجفی" در این بخشنامه آورده است: در یکسال گذشته مرکز خدمات سرمایه گذاری با همکاری دانشگاه ها و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی، 120 برنامه به منظور حمایت، تسهیل و تسریع در جذب سرمایه گذاری خارجی تهیه کرده که 40برنامه اولویت بیشتری دارند.
وی افزوده است: ضروری است نظر نهایی دستگاه ها در راستای اقدامات اجرایی و بودجه عملیاتی متناسب با این برنامه ها حداکثر تا پایان آذرماه جاری، به دبیرخانه این مرکز در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارسال شود.
استاندار گیلان در این بخشنامه خاطرنشان کرده: تلاش و عملکرد مدیران در زمینه تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری و نقش آنان در بهبود فضای کسب و کار به عنوان یک شاخص اصلی در ارزیابی عملکرد شان لحاظ می شود .
ارائه فرصت های سرمایه گذاری خارجی به رایزن های اقتصادی و بازرگانی کشورهای مختلف بوی‍ژه روسیه ، حاشیه دریای خزر، عربی، ترکیه و چین ؛تکمیل بانک اطلاعات سرمایه گذاران خارجی، افزایش بهره مندی از ظرفیت رسانه ها ، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اولویت قراردادن پروژه های گردشگری ، دریا محور، صنایع چوبی، فولادی و صنایع تبدیلی ازجمله مهمترین برنامه های ابلاغ شده استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی است.
طبق این بخشنامه؛ توسعه صادرات محصولات کشاورزی و فرآورده های گل و گیاه، صنایع هایتک و دانش بنیان، توریسم درمانی، فراهم کردن زیرساختهای لازم در شهرکهای صنعتی، رفع مشکلات مربوط به حقوق مالکیت و صدور مجوزها ،بهره گیری از ظرفیت نمایندگی وزارت خارجه جهت تعامل با سفارتخانه ها ، فعال کردن کارگروه های مشترک اتاق بازرگانی ،مراکز خدمات سرمایه گذاری و منطقه آزاد انزلی با کشورهای همسایه از دیگر برنامه های دارای اولویت است که استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است .
رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری گیلان در این بخشنامه تاکید کرده: اطلاع رسانی و ارائه مشورت های لازم به سرمایه گذاران در ارتباط با پذیرش و حمایت از سرمایه گذاری ، همکاری لازم در امور مربوط به اعطـای مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاران از جمله اعلامیه تأسیس، مجوز سازمان حفاظت محیط زیست، پروانه های انشعاب مربوط به آب، برق، گاز و تلفن، پروانه اکتشاف و استخراج معادن و امور مربوط به سرمایه گذاری در مراحل پس از صدور مجوز شامل ثبت شرکت مشترک، ثبت سفارش برای ورود ماشین آلات و تجهیزات، ورود و خروج سرمایه، مسایل گمرکی و مالیاتی بر عهده نمایندگان تام الاختیار یا بالاترین مقام دستگاه اجرایی ذیربط در این مرکز است.
به گزارش ایرنا، براساس قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی مصوب سال 1381 کشور، دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی گیلان بمنظور حمایت، تسهیل و تسریع در امر جذب سرمایه گذاری خارجی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تشکیل شده است.
این مرکز ضمن انجام امور تفویضی از سوی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی وزارت امور اقتصادی و دارایی و اعمال اختیارات مربوطه، مرجع هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط در راستای شناسایی مشکلات و رفع آنها و همچنین تسهیل و تسریع در دریافت مجوزهای لازم جهت سرمایه گذاری خارجی می باشد.ک/1
7296 / 695


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن