تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819211811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور وارد مسکو شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر کشور وارد مسکو شد تهران - ایرنا - وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران برای دیدار با مقامات روسیه و امضای دو سند مهم در زمینه مبارزه مشترک ایران و روسیه با قاچاق مواد مخدر وارد مسکو شد.


به گزارش ایرنا از ستاد مبارزه با موادمخدر، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در پی دعوت رییس سرویس فدرال نظارت بر گردش غیر قانونی مواد مخدر فدراسیون روسیه به این کشور سفر کرده است.
وزیر کشور قرار است امروز در دیدار با ایوانف راه های ارتقای همکاری های دو جانبه ایران و روسیه در خصوص مساله جهانی موادمخدر بررسی کند.
رحمانی فضلی در این سفر دو روزه، علاوه بر دیدار با وزیر کشور روسیه که روز سه شنبه انجام خواهد شد، بعدازظهر امروز با وزیر موقعیت های اضطراری فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون راه های ارتقای بیش از پیش همکاری های دوجانبه و منطقه ای مذاکره می کند.
قرار است در این سفر دو سند مهم شامل بیانیه مشترک و برنامه اقدام مشترک در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای سال های 2015 - 2018 امضا شود.
این سفر همچنین در پاسخ به سفر سال قبل وزیر کشور فدراسیون روسیه و با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر دو کشور در زمینه اتخاذ مواضع در قبال موضوعات بین المللی، کنترل مواد مخدر، اجرایی کردن موافقتنامه همکاری دو کشور، توسعه همکاری ها در دریای خزر و سایر موضوعات مورد علاقه انجام شده است.
اجتمام**7268**1436


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن