تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاوروزیر کشور : بانوان برای سرمایه گذاری اقتصادی مشارکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاوروزیر کشور : بانوان برای سرمایه گذاری اقتصادی مشارکت کنند ساری-ایرنا-مشاور امور خانواده و زنان وزیر کشور با اشاره به اینکه بانوان کشور دارای سرمایه های انباشت شده چون طلا و زیور الات هستند ، گفت: می بایست این سرمایه بلااستفاده برای سرمایه گذاری اقتصادی بکار گرفته شود .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، " فهمیه فرهمند پور" روز چهارشنبه در ششمین کارگروه بانوان و خانواده استان مازندران با این تاکید که سرمایه گذاری در امور تولیدی و اقتصادی مطمئنا سودبیشتری را برای افراد به همراه دارد ، گفت: بانوان کشورمان باید به این باور برسند که فروش طلاها و سرمایه گذاری آنها می تواند سود و درآمد بیشتری را نصیب آنها کند .
مشاور امور خانواده و بانوان وزیر کشور به برنامه ریزی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ویژه زنان در یکی از استان های کشور اشاره و تصریح کرد: طلاو سکه های پس اندازی بانوان ، سرمایه این صندوق است و توسعه این صندوق در استان های دیگر نیز موردنظر است .
وی به علاقمندی بانوان برای فعالیت در تعاونی ها بعنوان نقطه قوت در انگیزه این قشر برای کار و فعالیت اقتصادی دانست و ادامه داد : براساس آمارهای کشوری تمایل بانوان برای راه اندازی و فعالیت در تعاونی ها زیاد و این بخش رشد خوبی داشته است .
فرهمند پور گفت: زنان کشور با لحاظ کردن نظام سنتی و توجه به حفظ کانون خانواده ، فعالیت در تعاونی ها که از نظر مکان و زمان کار انعطاف بیشتری دارند ، مورد توجه قرارداده اند .
مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور همچنین به فعالیت تعاونی های خانوادگی و فامیلی بدون ثبت اشاره کرد و گفت: این تعاونی های فعال در زمینه های اقتصادی و تولیدی می بایست ثبت تا از مزایای خدمات این بخش بهره مند شوند.
به گفته فرهمندپور با ثبت این شرکتها ، فعالیتهای اقتصادی سنتی تعاونی ها، قانونمند خواهد شد .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه از تعاونی ها زنان بعنوان فرصت خوبی برای بهره گیری از مدیریت این قشر نام برد و گفت: از 13 هزار و 504 تعاونی ثبتی مازندران یکهزارو 294 تعاونی 70درصد سهام آنها متعلق به بانوان است و در واقع تعاونی بانوان به حساب می ایند.
"علی بابایی کارنامه" ادامه داد: بیشترین حوزه فعالیت این تعداد تعاونی بانوان در حوزه خدمات ، بافت فرش ، صنایع دستی ، تولید و پخت نان و آموزش زبان خارجه است .
وی از نبود بازارچه عرضه محصولات تولیدی تعاونی بانوان بعنوان مهمترین مشکل این بخش نام برد و افزود: شهرداری ها موظف به ایجاد این بازارچه و واگذاری رایگان به تعاونی های بانوان است که در مازندران اجرایی نشده است .
مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی مازندران به صدمات و آسیب های وارده به زنان در حین کار اشاره کرد و گفت: امسال 10 کارگر زن در واحدهای تولیدی مازندران آسیب دیدند .
مازندران بیش از سه میلیون و 150 هزار نفر جمعیت دارد که 47درصد آنان را زنان تشکیل می دهند.ک/2
7329/506


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن