تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798742764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهای منطقه به پزشکان ایرانی اعتماد زیادی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس منطقه ای انجمن اورولوژی اروپا در وین: کشورهای منطقه به پزشکان ایرانی اعتماد زیادی دارند کیش - ایرنا - رییس منطقه ای انجمن اورلوژی اروپا در وین گفت: ایران دارای اساتید و جراحان برجسته در رشته های مختلف پزشکی است و بسیاری از کشورهای منطقه اعتماد زیادی به پزشکان ایرانی دارند.


به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه چند تن از میهمانان خارجی شرکت کننده در دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی روز دوشنبه از بخش های بیمارستان کیش ازجمله اتاق عمل، اورژانس، مراقبت ویژه و امکانات و تجهیزات این مرکز تخصصی و فوق تخصصی دیدن کردند.
یکی از نخبگان ایرانی دانشگاه اتریش و اروپا پس از بازدید از بیمارستان درمورد امکانات این مرکز در جمع خبرنگاران گفت: امکانات خوبی در مجموعه وجود دارد و همچون یک بیمارستان خصوصی خوب در اروپا تجهیز شده است.
بابک جوان وجود تجهیزات خوب و پزشکان مجرب را در بیمارستان کیش افتخار برای کشور و خودش به عنوان یک ایرانی دانست و افزود: ساخت چنین بیمارستان عمومی برای مردم در طول یک سال و نیم برای من خیلی تعجب آور بود.
این پزشک ایرانی تبار درمورد انجام جراحی در ایران و علاقه مندی به این کار اظهار داشت: ایران اساتید و جراحان برجسته ای دارد و ضرورت زیادی به وجود ما نیست، حضور ما در ایران برای تبادل نظر و یادگیری نکات جدید علمی از یکدیگر است.
این نخبه علمی در دانشگاه های اتریش و اروپا در رشته اورولوژی به وجود پزشکان ایرانی متخصص و بنام در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: وظیفه هر پزشک متخصص این است که به عنوان یک ایرانی به کشور خود خدمت کند و برای کسب یافته های جدید و تبادل اطلاعات در برنامه هایی از این دست حضور داشته باشد.
پروفسور جوان افزود: حضور ما در ایران برای توسعه دوستی، تعامل، تبادل تجارب و اطلاعات علمی است تا در راستای آن بتوان با حضور پزشکان و بیماران داخلی و خارجی ، گردشگری سلامت را هم توسعه داد.
این پزشک در رشته اورولوژی گفت: من ایرانی الاصل هستم و همواره از کشورم تعریف می کنم ، پزشکان خارجی حاضر در دوازدهمین کنگره اورولوژی سفیرانی هستند که می توانند پیشرفت ایران در زمینه های مختلف را گزارش دهند و ذهنیتی که رسانه های خارجی از ایران برای مردم کشورشان ایجاد کرده اند را تغییر دهند البته برای آگاهی از این موضوع باید خودشان به ایران سفر کنند تا واقعیات را از نزدیک ببینند.
وی با ابراز خرسندی از حضورش در کیش اظهارکرد: مهمترین مساله توسعه گردشگری سلامت است ، بسیاری از کشورهای منطقه علاقه مند به بهره مندی از تخصص پزشکان ایرانی هستند.

* تامین تجهیزات پزشکی در بیمارستان نیازمند مدیریت درست است
یکی از روسای انجمن اورولوژی اروپا درمورد امکانات بیمارستان کیش گفت: به خاطر تلاش مسوولان منطقه و مدیریت بیمارستان امکانات خوبی دراین جا وجود دارد، این امکانات به خودی خود فراهم نمی شود و نیازمند مدیریت درست است.
پروفسور "آرتی بانی" با یادآوری اینکه سومین بار است که به این منطقه سفر کرده افزود: با دیدن امکانات خوب بیمارستانی خیالم راحت است که در چند روزه اقامتم در کیش اگر اتفاقی برایم بیفتد از بابت مسائل درمانی مشکلی نیست.
وی فضای بیمارستان را از نظر ترکیب و رنگ بندی برای بیماران به لحاظ روانی خوب عنوان کرد و گفت: در اروپای مدرن نیز بر این مساله تاکید می شود.
آرتی بانی برای حضور در بیمارستان جزیره کیش ابراز تمایل کرد.

* زیر ساخت های لازم برای توسعه گردشگری سلامت آماده است
مدیرعامل منطقه آزاد کیش درمورد برپایی دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی و تاثیر و نتایج در توسعه گردشگری سلامت گفت: یکی از اهداف جدی منطقه آزاد کیش تاکید بر این مقوله است ، این روند به خوبی جلو رفته و زیر ساخت های آن آماده است .
علی اصغر مونسان اظهار کرد: حضور پرفسور جوان و همکارانش در کیش به طور یقین مسیر توریسم سلامت را توسعه خواهد داد و ما از نظرات وی استفاده خواهیم کرد، حضور این پزشک بنام برای مردم و گردشگران خارجی برای جراحی های خاص فایده زیادی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که حضور این پزشکان اتفاقات خوبی را در حوزه گردشگری سلامت رقم بزند.
در این کنگره نمایندگانی از کشورهایی همچون استرالیا، کانادا، آلمان، آمریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، سنگاپور، ژاپن، هنگ کنگ، ترکیه، اتریش، کره جنوبی، امارات و قطر حضور یافته اند .
برگزاری نشست های علمی و تخصصی ، ارائه دستاوردهای علمی توسط سخنرانان از آمریکا، کانادا ، کشورهای آسیایی و ایران، تبادل اطلاعات و تحقیقات در زمینه های ملکولی ، سلول های بنیادی در این رشته توسط محققان داخلی و خارجی از برنامه های این کنگره پنج روزه است.
دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی که از 14 آذر ماه با حضور پزشکان متخصص از کشورهای مختلف به میزبانی جزیره کیش آغاز شده فردا سه شنبه به کارخود پایان می دهد.
1630**1641/668/ 684


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن