تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821025573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان باید از افراط و تفریط بپرهیزند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری: دانشجویان باید از افراط و تفریط بپرهیزند خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دانشجویان خواست که از افراط و تفریط بپرهیزند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر ساعت 17:10



به گزارش خبرگزاری پانا،قاسم سلیمانی به مشکلات ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و گفت: دانشجویان  پایان نامه‎های دانشگاهی خود را به سمت ایجاد اشتغال و توسعه استان هدایت کنند.
وی تصریح کرد: متاسفانه توقع ایجاد شغل از سوی دولت در جامعه نهادینه شده است در حالی که قشر روشنفکر جامعه بر کوچک شدن دولت تاکید دارند.
سلیمانی با بیان اینکه برای رفع مشکلات دانشجویان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، گفت: افزایش بودجه امسال دانشگاه در جهت رفاهی و فرهنگی دانشجویان هزینه می‌شود.
قاسم سلیمانی با اشاره  به اقدامات بزرگ دولت یازدهم در توسعه عمرانی کشور و استان گفت: امسال 45 میلیارد اعتبار آب روستایی و 135 میلیارد از محل اعتبارات توسعه مناطق روستایی برای برون رفت استان از بن‌بست هزینه شده است.
وی به انجام شدن اقدامات لازم برای بهبود کیفیت خدمات خوابگاهی و ایاب و ذهاب دانشجویان ، گسترش محیط آموزشی و برنامه‌ریزی برای ساخت مجتمع فرهنگی تفریحی دانشگاه را از طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و افزود: برای تکمیل سر در دانشگاه شهرکرد 200 میلیون تومان به شهرداری پرداخت شده است و با آغاز  کار، اعتبارات بیشتری به این طرح داده خواهد شد.
سلیمانی به افتتاح 79 طرح عمرانی دیگر نظیر افتتاح پل و جاده سد کارون چهار اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها با استفاده به صورت ویدئو کنفرانس در نیمه اسفند امسال به دست رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تاکنون 60 میلیارد تومان اعتبار برای طرح انتقال آب بن- شهرکرد- بروجن و 40 میلیارد تومان برای طرح راه آهن استان اخذ شده است.
وی همچنین به شرح وقایع سال‌های قبل از انقلاب و حرکت‌های دانشجویی در پی فعالیت‌های استکبار جهانی انگلیس و آمریکا در کشور از ابتدای سال‌های 1319 و 1320 پرداخت و افزود: در گذشته رویه انسجام ملی و دینی موجب پیروزی مردم و کشور شد و هم‌اکنون هم ادامه همین رویه و حرکت در چارچوب نظام و قانون می‌تواند در رشد و توسعه کشور موثر باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز در ادامه با تبریک روز دانشجو به این قشر پر تلاش جامعه، اظهارکرد: دانشجو به عنوان شخصی که روحیه مطالبه‌گری دارد باید خواستار توسعه باشد.
دکتر عبدالله قاسمی همچنین توانمندی دانشجویان دانشگاه آزاد را یادآور شد و گفت: بر همین اساس این دانشگاه باید با توجه به برخورداری از چنین پتانسیلی در زمینه کارآفرینی ورود پیدا کند.
به گزارش پانا، در این آیین از دانشجویان و اساتید برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در زمینه‌های علمی،پژوهشی، ورزشی ، فرهنگی و همچنین پذیرفته شدگان مقطع دکتری این دانشگاه نیز تجلیل شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن