تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804550554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراط وتفریط آفت فعالیت های دانشجویی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارچهارمحال وبختیاری افراط وتفریط آفت فعالیت های دانشجویی است شهرکرد- ایرنا - استاندارچهارمحال وبختیاری فعالیت های دانشجویی همراه با افراط و تفریط در دانشگاه ها را مهمترین آفت فضای علمی و دانشگاهی دانست .


به گزارش ایرنا، "قاسم سلیمانی دشتکی" روز یکشنبه همزمان با روز دانشجو درآیین تجلیل ازدانشجویان برتردانشگاه شهرکرد افزود: درتاریخ کشور هز زمانی که فعالیت های سیاسی دچار افراط وتفریط شده، نتیجه مطلوبی برای کشور به دنبال نداشته و شکست هایی را ایجاد کرده است .
وی افزود: در 15 سال اخیر در بسیاری از برهه ها نظیر مذاکرات هسته ای، هدفمندی یارانه ها وحقوق شهروندی افراط و تفریط هایی از سوی برخی جریان های سیاسی به چشم می خورد که منتج به اثرات ناخوشایندی در جامعه شده است .
سلیمانی دشتکی اظهارداشت: میانه روی و اعتدال از شعارهای دولت یازدهم است و از دانشجویان انتظار می رود این اصل را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
وی بابیان اینکه درتمامی برهه های حساس مانند شکل گیری انقلاب، دانشجویان درخط مقدم مبارزه حضور فعال واثرگذاری داشته اند افزود: در کودتای سال 32، اعتراضات سال 42 و تظاهرات سال 57 حضور پرشور دانشجویان درکنار مردم به شکل گیری واستحکام پایه های انقلاب منجر شد.
استاندارچهارمحال وبختیاری درادامه بابیان اینکه اختلافات قومی وقبیله ای مانع رشد وتوسعه استان دردولتهای پیشین شده بود، اظهارداشت: در دولت تدبیر وامید رویه اعتدال، اقوام مختلف را در کنار یکدیگرقرار داد و به رشد و پیشرفت استان کمک شایانی کرد .
سلیمانی دشتکی ادامه داد: درشاکله جدید استانداری منافع استان بر منافع قومی وقبیله ای ارجحیت دارد و تلاش می شود توازن منطقه ای در استان حاکم شود.
استاندار چهارمحال وبختیاری در ادامه ازافتتاح 79پروژه مصوب سفررییس جمهور و هیات دولت به استان در نیمه اسفندماه امسال بصورت ویدئو کنفرانس خبرداد.
سلیمانی دشتکی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را دو هزار و 200 میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: جاده کارون 4 از مهمترین پروژه های مصوب سفررییس جمهور است که دراسفندماه امسال افتتاح می شود.
وی افزود: درسفراخیر رییس جمهوربه چهارمحال وبختیاری به پروژه انتقال آب بن - بروجن که طی سال های متمادی با اعتبار اندک 140میلیارد ریالی حدود 17درصد پیشرفت فیزیکی داشت حدود 640میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
سلیمانی دشتکی افزود: اجرای طرح های زنجیره فولاد در استان وپروژه راه آهن اصفهان به خوزستان ازدیگر پروژه های مصوب این سفراست که توسط استانداری بصورت مستمر نظارت و ارزیابی می شود.
وی درادامه از افزایش 10 برابری اعتبارات آب روستایی استان درسال جاری خبرداد و گفت: اعتبارآب روستایی از 40میلیاردریال درسال گذشته به 450میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است .
وی افزود: با فعال شدن پروژه های آب، تامین آب شرب روستایی در استان متحول شده است .
استاندار درادامه از اختصاص 13هزار و500میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مناطق محروم به پروژه های راه وجاده سازی استان در سال جاری خبرداد و گفت: این درحالی است که از سال 88 تا سال 92 تنها 520 میلیارد ریال اعتبار به راه های استان تخصیص یافته است .
وی بیان داشت: ازمحل اعتبارات جذب شده برای راه های استان جاده منطقه رحمتیه ومسیر دانشگاه آزاد که یکی از مسیرهای حادثه خیز شهرکرد به شمار می رفت اصلاح وبازسازی شد .
سلیمانی دشتکی اظهارداشت: مسیرکاشانی تا میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد نیز که 12 سال بلاتکلیف بود با حمایت دولت یازدهم و تلاش استانداری درحال بازگشایی است .
وی همچنین در زمینه بازسازی سردر دانشگاه شهرکرد بیان داشت: حدود دومیلیارد ریال اعتبار به شهرداری شهرکرد از سوی استانداری برای ساخت سردر جدید این دانشگاه تخصیص داده شده است .
در این مراسم اتخاذ سازوکاری برای ارائه تسهیلات ویژه به فعالان فرهنگی وانجمن های دانشجویی، برخورد با برخی جریان های سیاسی شکل گرفته در دانشگاه، کیفی آزمایی استادان، ارائه تسهیلات به دانشجوان واستادان نخبه و افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه ازعمده مطالبات مطرح شده توسط نمایندگان انجمن های دانشجویی در این مراسم بود.
در این مراسم ازچند نفرازدانشجویان ممتاز درمقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد ودکترا،قهرمانان ورزشی این دانشگاه در رشته های دوچرخه سواری، ووشو و جودوی مسابقات آسیایی اینچئون وفعالان انجمن های علمی وفرهنگی تجلیل شد .
8125/558/


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن