تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803891205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیلگر سیاسی عراق خواستار اتحاد رسانه ای بر ضد تفکر افراط گرایی و تروریسم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تحلیلگر سیاسی عراق خواستار اتحاد رسانه ای بر ضد تفکر افراط گرایی و تروریسم شد بغداد-ایرنا-یک تحلیلگر سیاسی و رسانه ای عراق با اشاره به برپایی موفق کنفرانس وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی در تهران، از رسانه های منطقه ای، بویژه رسانه های کشورهایی که از تروریسم رنج می برند، خواست علیه تفکر افراط گرایی و تروریسم متحد شوند.


"جمعه العطوانی" روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، همزمانی برگزاری کنفرانس تهران با رویدادهای تلخ منطقه را یادآور شد و گفت: امروزه رسانه ها نقش اصلی و مهمی در راه اندازی خطوط تبلیغاتی بر عهده دارند و بطور موثر در جنگ میان نیروهای مقاومت و گروههای تروریستی ایفای نقش می کنند.
وی با بیان اینکه یک جریان رسانه ای بزرگ در منطقه و جهان از داعش حمایت می کند، افزود: ما که در عراق زندگی می کنیم به روشنی نقش تبلیغاتی بنگاه های رسانه ای غربی – عربی را در حمایت از داعش احساس می کنیم.
العطوانی تصریح کرد، نقش این رسانه ها را بویژه در هنگامه سقوط موصل و تسلط داعش بربخش های مهمی از 5 استان عراق دیدیم و اعتقاد داریم که این شهرها در جنگ نظامی سقوط نکردند، بلکه در جریان جنگ روانی و رسانه ای از دست رفتند.
تحلیلگر عراقی، برگزاری کنفرانس وزیران اطلاع رسانی را در "قلب ایران"، بسیار با اهمیت توصیف و تاکید کرد که رسانه های کشورهایی که از تروریسم رنج می برند، نیاز به وحدت کلمه بر علیه داعش و تفکر تکفیری آنان دارند، چرا که وقتی هماهنگ و هم کلام شویم و بتوانیم سیمای این گروه های افراط گرا را خوب ترسیم کنیم، آنگاه گرایش و حرکت عوام به سمت این گروه ها متوقف می شود و تفکرات آنان در میان افکارعمومی منطقه دیگر جایی نخواهد داشت.
العطوانی بر خشکاندن ریشه ها و منابع این تفکر در افکار عمومی منطقه تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از شهروندان منطقه ما بویژه درکشورهای عربی به دلیل تبلیغات سنگین و سمپاتی های هدفمند و موج سازی های فراوان، فکر می کنند داعش یک گروه اعتقادی اسلامی است و هدفش احیای اسلام حقیقی است و همین امر موجب پیوستن جوانان منطقه به این گروه می شود.
وی به بیانیه پایانی کنفرانس تهران و تعیین چارچوب ها و برنامه ریزی برای برداشتن گام های جدی جهت برخورد با جریان های تروریستی و تکفیری اشاره کرد و گفت: اکنون باید برای اجرایی کردن تصمیمات این کنفرانس آماده شویم و با این موضوع بطور ویژه و جدی برخورد کنیم.
العطوانی ادامه داد: کنفرانس تهران یک گام مثبت و روبه جلو و به سوی هدف تلقی می شود و انتظار داریم نتایج آن را با برداشتن گام های عملی از طریق اجرای تصمیمات آن ببینیم.
این تحلیلگر در عین حال گفت که برخی کشورهای حاضر در کنفرانس، از جمله کشورهایی هستند که در جنگ علیه تروریسم و گروههای تکفیری پرونده خوبی نداشته و به لحاظ تبلیغاتی نمی توان روی آنها حساب کرد، بویژه آنکه این کشورها از نظر سیاسی و امنیتی با داعش ارتباط دارند.
خاورم*3*ع ص*1770**1010


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن