تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799097338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی روز دانشجو را گرامی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی روز دانشجو را گرامی داشت انزلی - ایرنا - دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با برگزاری گردهمایی 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشت.


به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی روز یکشنبه در این مراسم گفت : روز دانشجو تکریم علم، معرفت،رشد و تکامل و مظهر آزادی خواهی واستقلال سرزمینمان است.
" علیرضا اقدامی " با بیان این که دانشجویان همواره خواستار تحول، نوخواهی و آزادی خواهی در جامعه بوده اند ، تصریح کرد: دانشجویی موفق است که به مسائل اجتماعی و سیاسی پیرامون خود بی تفاوت نباشد و ما نیز با جان و دل پذیرای انتقادهای دانشجویان هستیم.
وی درادامه متذکر شد: البته اندیشه های علمی و پژوهشی دانشگاه تنها در فضای آرام و به دور از جریانات احساسی و افراطی و در سایه روحیه استدلال، آزاد اندیشی و فضای نقد منصفانه قادر به خدمت برای توسعه کشور و استان و شهر خواهد بود .
اقدامی با تاکید بر این که رشد شتابان ایران اسلامی نیازمند توانمندسازی در بخش های علمی و پژوهشی است، از دانشجویان خواست با توجه به فضای تحول و پویایی ایجاد شده توسط دولت در روند توسعه علمی دانشگاه مشارکت فعالانه داشته باشند.
وی متذکر شد: به گفته امام راحل سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست و ما نیز به عنوان جامعه دانشگاهی کشور باید این موضوع را حفظ کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در پایان خاطر نشان کرد : با الگوگیری از بیانات امام راحل می شود دانشجویانی به جامعه عرضه کرد که منتقد بوده و بدون دلیل پذیرای موضوعی نباشد.
*دانشگاهیان تاثیرگذارترین قشر جامعه
امام جمعه بندرانزلی نیز در این مراسم دانشگاهیان را تاثیرگذارترین قشر جامعه عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین "سید عبدالجواد شمس الدین " اظهار کرد : بی تردید دانشجویان و دانشگاهیان همواره، از تأثیرگذارترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ایجاد شور و شعور انقلابی بوده و در تاریخ معاصر کشورمان چه در زمان انقلاب و چه جنگ تحمیلی و پس از آن ، کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته اند.
وی با بیان اینکه باید در چنین مراسمی از انتظارها و توقعات دانشجویان سخن گفته شود، افزود: به فرمایش امام راحل دانشگاه مبدا تحولات کشور و جامعه است و به همین منظور دانشجو باید بداند برای چه تحصیل می کند و هدف از ورودش به دانشگاه چیست.
حجت الاسلام شمس الدین اضافه کرد : انس با کتاب و تعلیم و تعلم به منظور ترویج علم و یا برای هدایت جامعه است به همین دلیل به عنوان ارزشمند ترین کارها شناخته می شود.
وی در ادامه با ابراز تاسف از این که بعضی از دانشگاه ها فقط به مکانی برای صدور مدرک تبدیل شده اند، هشدار داد : مطمئنا در کنار این دیدگاه رفتارهای ضد اخلاقی ، ضد شخصیتی و ضد هویتی نیز به وجود می آید زیرا دانشجویی که در چنین محیطی پرورش می یابد به دنبال شخصت حقیقی خود نیست و هدفش از بنیان با اهداف ساختاری و نظام دانشگاهی متفاوت است .
امام جمعه انزلی همچنین متذکر شد: وقتی کسی جایگاه حقیقی خود را نشناسد ، در هر حوزه ای که وارد شود نه تنها اثر گذار نخواهد بود بلکه اثر پذیر می شود و در این زمان دیگران از این فرد برای منافع خودشان سوء استفاده خواهند کرد.
*دانشجو مظهر شور و شعور
همچنین در این مراسم "علیرضا بابایی " ، نماینده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندانزلی با تبریک روز دانشجو با قرائت مقاله ای دانشجو را مظهر امید ، شور و شعور و حرکت به سوی رشدوتعالی معنوی بیداری سیاسی و بصیرت خواند.
وی اظهار کرد : دانشجو خالص ترین سرباز برای انقلاب و آماده جانفشانی در راه مبارزه با استکبار ومحافظت از آرمان های اصیل انقلاب است.
این نماینده دانشجویان یاداور شد: خونهایی که در 16 آذر سنگفرش دانشگاه تهران را رنگین کرد، در امتداد آزادیخواهی و مبارزه با مستکبران تاریخ بود.
بابایی اظهار کرد: جایگاه دانشگاه در مسائل کلان و برنامه ریزی فرهنگی و علمی کشور چیزی نیست که مورد غفلت برنامه ریزان و دلسوزان نظام قرار گیرد لذا رهبری فرموده اند دانشگاه برای هر کشوری در واقع همه چیز است، علاوه بر اهتمام ورزی به دانشگاه نگاه منصفانه و با برنامه به موضوع دانشجو هم بسیار مهم و اساسی است.
سه هزار و 800 دانشجو در 38 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی مشغول به تحصیلند.ک/3
620 / 695


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن