تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805847163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد دانش بنیان باید اولویت استان ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اقتصاد دانش بنیان باید اولویت استان ها باشد تهران- ایرنا- معاون توسعه ومدیریت منابع معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت:باید اقتصاد دانش بنیان اولویت استان ها و استانداری ها قرار گیرد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دکترعلیرضا دلیری در نشست بررسی پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل که با حضور نمایندگانی از استانداری ها و بنیاد ملی نخبگان استان ها برگزار شد، افزود: اگر استان ها و استانداران به دنبال توسعه استان های خود هستند باید به توسعه و نهادینه کردن اقتصاد دانش بنیان توجه ویژه ای کنند و به دنبال اجرایی کردن این اقتصاد باشند.
وی بیان کرد:جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل نیز با همین هدف برگزارمی شود و درچهاردوره پیش نیز با همین رویکرد برگزارشد تا از این طریق بتوانیم اقتصاد دانش بنیان را توسعه دهیم.
دلیری درخصوص جشنواره ملی علم تا عمل، اظهارکرد: این جشنواره با وجودی که عمر زیادی ندارد ولی در حال تبدیل شدن به یک برند ملی است به نحوی که تمام استان ها را درگیر کرده است و همه استان ها پیگیر برگزاری آن هستند.
وی خاطرنشان کرد: درواقع جشنواره ملی علم تا عمل نوعی رقابت استانی ایجاد کرده است و همه استان ها در تلاش هستند تا از این طریق توانایی های خود را به نمایش بگذارند.
دلیری با اشاره به اینکه روند حرکتی دولت جدید یک روند حمایتی است، افزود: یکی از اولویت های اصلی دولت جدید حمایت از تولید و اشتغال است و از برنامه هایی که با همین هدف برگزار می شود نیز حمایت جدی می کند.
معاون توسعه ومدیریت منابع معاونت علمی، با اعتقاد به اینکه نمایشگاه ملی علم تا عمل تنها نمود اقتصاد دانش بنیان در استان ها است، بیان کرد: اینکه برگزاری این جشنواره به استان ها و بخصوص استاندارها واگذار شده است کار بسیار خوب و پسندیده ای است و آنها را وادار می کند که نقش پر رنگ تری در پیاده سازی اقتصاد دانش بنیان در استان خود داشته باشند.
وی یادآورشد:هر استانی که در نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل کمرنگ باشد نشان می دهد که استانداری این استان چندان خوب عمل نکرده است و در حوزه علم و فناوری عملکرد خوبی نداشته اند.
دلیری درباره جایزه جشنواره، گفت:طبق روال جشنواره های پیشین تلاش می کنیم جوایز تعیین شده که بیشتر از طریق ارائه تسهیلات به شرکت های برتر در نظر گرفته می شود امسال نیز تکرار شود و این تسهیلات در کمترین زمان ممکن و توسط صندوق های استانی به دست برندگان برسد.
جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حمایت دولت تدبیر و امید و با تمرکز بر موضوع تجاری سازی طرح های دانش بنیان، شناسایی، حمایت و توسعه شرکتهای دانش بنیان، ایجاد بازار برای محصولات و ارائه حمایت ها و در راستای کمک به استمرار پیشرفت پرشتاب و درون زای علمی و اقتدار و آبادانی برگزار می شود.
در فرآیند اجرایی این جشنواره و نمایشگاه بر گسترش و تعمیق مبانی همکاری و تعامل بین مراکز استانی به ویژه دفاتر استانی نخبگان، پارک های علم وفناوری، کارگروه پژوهش و فناوری استانی شرکت های دانش بنیان تاکید می شود.
علمی (1) ** 9340**1440


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن