تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798321861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهش در اولويت برنامه‌هاي دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه استان قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: پژوهش در اولويت برنامه‌هاي دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه استان قرار گيرد نماينده ولي فقيه استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بايد پژوهش در اولويت برنامه‌هاي دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه استان قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در جمع نمازگزاران به 19 آذرماه تشکيل شورايعالي انقلاب فرهنگي و آغاز هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: پديده وجودي شورايعالي انقلاب فرهنگي تقويت مداوم جبهه فرهنگي و سوق دادن جامعه علمي کشور به سمت پژوهش و فناوري است.
ميرعمادي خاطرنشان کرد: يکي ديگر از وظايف شورايعالي انقلاب فرهنگي تقويت جبهه فرهنگي اسلامي در برابر جبهه استکباري است.
وي يکي ديگر از وظايف شوراي انقلاب فرهنگي را سوق دادن پژوهش به سمت پيشرفت و فناوري‌هاي جديد دانست و افزود: امروز با وجود تلاش‌هاي فراواني که در اين زمينه صورت گرفته، اما ما شاهد فعاليت‌هاي خوبي در زمينه پژوهشي در کشور نيستيم، از اين رو انتظار ما اين است که در بحث پژوهش و فناوري رتبه‌هاي بالاتري را کسب کنيم.
ميرعمادي گفت:‌ بايد در بخش پژوهش بتوانيم در جهان رتبه نخست را داشته باشيم، هرچند که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي شاهد مقالات عالي در دنيا با آمارهاي بسيار بالا هستيم، اما نبايد به اين ميزان راضي باشيم، بلکه بايد تلاش کنيم که اين آمار را بالا ببريم.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: بايد پژوهش در اولويت برنامه‌هاي دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه استان قرار گيرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي در بخشي ديگر از سخنانش به 16 آذرماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت: نام‌گذاري 16 آذرماه به دليل اعتراض دانشجويان به سفر معاون اول رئيس‌جمهور وقت آمريکا به ايران اسلامي بوده است.
وي با اشاره به اينکه جنبش دانشجويي در سال 1332 در کشور فعاليت خود را آغاز کرده است، يادآور شد: 16 آذر نقطه عطفي در تاريخ فعاليت‌هاي سياسي دانشجويان ايران اسلامي عليه استکبار بوده است.
نماينده ولي فقيه در لرستان با بيان اينکه دانشجويان در پيروزي انقلاب اسلامي نقش اساسي داشته‌اند، تصريح کرد: از ويژگي‌هاي جنبش دانشجويي استکبارستيزي، عدالت‌خواهي، آزادي‌خواهي و آرمان‌خواهي است و اوج فعاليت جنبش دانشجويي در ايران در 13 آبان‌‌ماه سال 58 شکل گرفت.
وي افزود: مقام معظم رهبري هميشه از اين جنبش دانشجويي حمايت کرده و در ميان دانشجويان سخنراني و به سؤالات آنها گوش پاسخ مي‌دهند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اينکه جنبش دانشجويي يک حرکت مقدس، تأثيرگذار و بسيار تحول‌آفرين است، خاطرنشان کرد: عده‌اي تلاش مي‌کنند که اين جنبش دانشجويي را تبديل به فضاي تنش کرده و اين جنبش را از رسالت اصلي خود جدا کنند، غافل از اينکه جنبش دانشجويي ضداستکباري است، اين درحالي است که دانشجويان عزيز با هوشياري و بصيرت هميشه در مسير اسلام، انقلاب اسلامي و ولايت حرکت کرده‌اند.
وي به سفر رئيس جمهور کشور به استان گلستان و افتتاح راه‌آهن ايران، ترکمنستان و قزاقستان اشاره کرد و گفت: افتتاح اين خط آهن به عنوان شمال و جنوب درياي خزر را به خليج فارس وصل و علاوه بر اهميت اقتصادي، تجاري، حمل بار و مسافر از نظر سياسي نيز داراي اهميت است که افتتاح اين پروژه يک پيام سياسي براي دنيا داشته و آن اين است که به دنيا نشان داد تحريم‌هاي اقتصادي در اراده ملت ايران اثرگذار نبوده است.
وي به 20 آذرماه سالروز شهادت آيت‌الله دستغيب اشاره کرد و گفت‌: آيت‌الله دستغيب درياي فضيلت بود و از ويژگي‌هايي نظير بزرگ‌منشي و ساده‌زيستي برخوردار بوده است.
امام جمعه خرم‌آباد همچنين به اربعين حسيني اشاره کرد و گفت: امروز شاهد کنگره عظيم راهپيمايي باشکوه و بي‌نظير زائران اباعبدالله از نجف تا کربلا هستيم که اين راهپيمايي از نجف به کربلا دامنه عاشورا و قيام حسيني را جهاني کرده است.
وي تصريح کرد: اربعين يادگار خاطره جهاد، مقاومت و يادگار زينب کبري و امام سجاد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن