تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803084769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات مسئولین اجرایی مرتبط با توسعه حرم شاهچراغ(ع) مورد نظارت و رصد بازرسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور : اقدامات مسئولین اجرایی مرتبط با توسعه حرم شاهچراغ(ع) مورد نظارت و رصد بازرسی است شیراز - ایرنا - رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس در نشست مسئولین دستگاه های اجرایی مرتبط با بازسازی و نوسازی 57 هکتار مصوب اطراف حرم حضرت شاهچراغ (ع) بیان داشت : اقدامات مسئولین اجرایی مرتبط با توسعه حرم شاهچراغ(ع) مورد نظارت و رصد بازرسی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجه الاسلام «سید رسول محمود آبادی» روز شنبه در این نشست رکن اولیه جهت پیشبرد کارها در شیراز را همدلی، همگرایی و وحدت ذکر کرد و افزود : بدون ایجاد تعامل و هدف واحد قطعاً کارها به نتیجه نخواهد رسید.
بازرس کل استان فارس با اشاره به اقدامات موثر و عملیاتی صورت گرفته در یک سال گذشته در اطراف حرم مطهر این امر را مرهون درایت و دلسوزی تولیت فعلی حرم وهمکاری دیگر مسئولان ذکر کرد و ادامه داد: اگر قرار است در شهر به ویژه اطراف حرم اتفاقات مثبتی رخ دهد نیازمند همنوایی، همدلی و تعامل تنگاتنگ بین همه مسئولین استانی است و در غیر این صورت نباید توقع اقدام موثری داشته باشیم لذاهمه مسئولین مکلف هستند تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی را در این راستا کمک و مساعدت نمایند.
وی با توجه به وظایف قانونی سازمان که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات است خاطر نشان ساخت : در جریان بازسازی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با توجه به نیاز نظارت سازمان بازرسی در زمینه حسن جریان امور ، احساس شد که بایستی در راستای ایجاد تعامل و همدلی و سپس شناسایی مشکلات و آسیب های موجود در اطراف حرم جلساتی برگزار شود.
حجت الاسلام محمودآبادی گفت: اگر توسعه و آبادانی در قسمت های مختلف شهر متوازن رشد نکند امکان بروز پدیده خطرناک اختلاف طبقاتی در آینده در مناطق مختلف شهری از حیث توسعه، متصور خواهد بود بر همین اساس شورای شهر و شهرداری شیراز باید در چند سال متمادی سیاست های عمرانی و اعتباری خود را بر قسمت های عدم توسعه یافته خصوصا بافت فرسوده و اطراف حرم متمرکز نمایند.
وی خاطرنشان ساخت ذهنیت و برآورد اولیه مسافران اعم از خارجی و داخلی از هر شهر، فرودگاه و مسیر منتهی به اماکن و جاذبه های مذهبی و تاریخی است و حرم مطهر و اطراف آن آئینه تمام نمای توسعه شهر شیراز برای زائرین، مسافرین و گردشگران خواهد بود بنابراین اولویت اول عمرانی در شیراز باید حرم مطهر احمدبن موسی(ع) باشد.
رییس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور توصیه نمود : شورای شهر و شهرداری شیراز در اسرع وقت نسبت به تهیه و طرح مطالعاتی راه های دسترسی سریع و آسان زائران و مسافران و مجاوران به حرم های مطهر احمدی و محمدی و همچنین سید علاالدین حسین(ع) اقدام نمایند.
وی خواستار اجرای کمک به تملک و آزادسازی موانع دسترسی در اطراف حرم به عنوان طرح کوتاه مدت و مطالعه دسترسی آسان از دروازه قران، ورودی شهر شیراز تا حرم مطهر جهت ایجاد مسیرهای وسیع و مناسب و پیش بینی های لازم به عنوان طرح بلندمدت در این خصوص شد.
بازرس کل استان فارس با ابراز تأسف از فضای پیرامونی حرم حضرت شاهچراغ(ع) بالاخص خانه های مخروبه ، این فضا را متناسب با جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) ندانست و افزود : اگر قرار است یکی از منابع درآمدی کشور صنعت توریسم باشد آیا با این وضعیت اطراف حرم امکان جذب توریست فراهم خواهد بود ، بنابراین دستگاه های مرتبط بالاخص میراث فرهنگی که خود متولی این صنعت است باید پیشگام در برطرف نمودن موانع احتمالی در اطراف حرم باشد.
حجت الاسلام محمودآبادی خاطر نشان ساخت : اگر چه یکی از وظایف سازمان بازرسی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نظارت بر حسن جریان اموراست لکن تصمیم دارم در راستای کارخود و نه دخالت در کار مدیران، مسئولیت خود را انجام دهم و بازرسان سازمان بازرسی به اتفاق نمایندگان دستگاه های مرتبط در جلسات ماهیانه به طور مداوم وضعیت را رصد خواهند نمود.
677 / 1539


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن