تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803095938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداء پرچم بارگاه ملکوتي امام حسين(ع) به وزير بهداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۱ب.ظ)
در مجمع خيرين حامي بيماران محروم و سرطاني امدادگران عاشورا: اهداء پرچم بارگاه ملکوتي امام حسين(ع) به وزير بهداشت دکتر هاشمي گفت: متاسفانه گاهي اوقات در رسانه‌ها، جامعه پزشکي به صورت ناجوانمردانه مورد هجمه و نقد قرار مي‌گيرند که مردم را نسبت اين گروه بدبين مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر سيد حسن هاشمي درسيزدهمين مجمع خيرين حامي بيماران محروم و سرطاني که در سالن همايش شهداي انقلاب اسلامي – سرچشمه برگزار شد، با تاکيد بر اينکه، هميشه براي کارهاي خير در تمامي زمينه‌ها به خصوص بهداشت و درمان بايد پيش قدم شد، گفت: اين کار بسيار ارزشمند است و بايد از خيرين قدرداني کرد.
دکتر هاشمي در ادامه گفت: جهت‌گيري دولت عمدتا متوجه کاهش هزينه‌ها و ارتقاي سطح خدمت و کيفيت بهداشت بوده است به همين ترتيب کاستي و اشکالاتي در اين زمينه وجود دارد که با تلاش وزارت بهداشت و پزشکان ما اين موضوع حل مي‌شود.
وي تصريح کرد: اکنون پزشکان ما به عنوان گنجينه‌اي فراتر از آن چه که ديده مي‌شوند حضور دارند و جمعيت کثيري از آنان در کار خير هستند و به سالم‌سازي جامعه کمک شاياني مي کنند.
وزير بهداشت، گفت: متاسفانه در رسانه‌ها گاهي اوقات به صورت ناجوانمردانه جامعه پزشکي مورد هجمه و نقد قرار مي‌گيرند که در چند هفته اخير به دليل بررسي بودجه در مجلس حاشيه‌هايي ايجاد شد که به بدبين کردن بخشي از جامعه در رابطه با تعيين تعرفه‌ها و نظارت بر آنان پرداخته شد زيرا با اجرايي شدن اين قانون منافع يک عده به خطر مي‌افتد و تمام اخبار حاکي از همراهي مردم، مسئولان و پزشکان از قوانين بهداشت و درمان است.
دکترهاشمي خاطرنشان کرد: هميشه براي کارهاي خير در تمامي زمينه‌ها به خصوص بهداشت و درمان بايد پيش قدم شد و با توجه به ان که مرز ظريفي بين تبليغ و ريا وجود دارد بايد الگوهاي اين مسير مشخص شود و از متوليان امور خيريه تقدير و تشکر صورت گيرد زيرا اين روند بسيار ارزشمند است.
وي اظهار داشت: ما بدهکار مردم هستيم زيرا تمامي جهت‌گيري‌هاي ما بايد به سمت ارتقا خدمات بهداشتي و رفاهي مردم شود و مردم بايد از جيب خود کمتر در اين باره هزينه کنند اما در گذشته شاهد آن بوديم که رقم 7هزار تا 10 هزار ميليارد تومان مردم از جيب خود هزينه مي‌کردند و دولت به دليل نداشتن بودجه مبلغ کمي را در اين حوزه اختصاص مي‌داد از همين رو متاسفانه شاهد يک رابطه مالي بين پزشک و بيمار بوديم که اکنون به دنبال اجرايي کردن کتاب تعرفه سلامت براي حذف اين نوع رابطه‌ها اقدام کرديم.
وزير بهداشت، اعلام کرد: ما تمامي تلاش خود را به کار مي بنديم و در راه ارتقاي سلامت مردم قدم برمي‌داريم زيرا تمامي اين اقدامات در حوزه سلامت مورد تاکيد مقام معظم رهبري است.
وزير بهداشت ادامه داد: در بسته بيماري‌هاي صعب‌العلاج اعتبارت بيشتري را در نظر گرفته‌ايم و دليل تاخير اجرايي شدن اين طرح آن بوده است که حق به حق‌دار برسد و خدا را شاکريم مردم در سراسر کشور رضايتمندي از اقدامات ما در حوزه بهداشت و درمان دارند.
هاشمي در پايان خاطرنشان کرد: آيت الله وحيد خراساني به ما پيشنهاد داده است که همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پزشکاني که علاقمندند به صورت رايگان به بيماران خدمت‌رساني کنند که مطمئن هستيم جامعه پزشکي از اين برنامه استقبال خواهد کرد.
گفتني است، در اين مراسم سردار رحيم صفوي مشاور فرمانده معظم کل قوا و رئيس هيأت امناي موسسه خيريه امدادگران عاشورا، سردار سلامي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران، نصراله فتحيان رئيس هيأت مديره امدادگران عاشورا، دکتر زالي رئيس سازمان نظام پزشکي کشور حضور داشتند و در پايان اين مراسم از خيرين نمونه تقدير و تشکر به عمل آمد و در فضاي معنوي پرچم بارگاه ملکوتي امام حسين (ع) از سوي سردار رحيم صفوي به دکتر هاشمي اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن