تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز گشایش یافت اهواز- ایرنا- نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان پیش از ظهر روز شنبه با حضور "سیدرکن الدین جوادی" معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاه بین المللی اهواز گشایش یافت.


به گزارش خبرنگار ایرنا در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان حدود 220 شرکت و سازنده داخلی، مراکز علمی و پژوهشی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و حفاری فعالیت می کنند حضور دارند.
از میان شرکت کنندگان در این نمایشگاه ٨٧ شرکت کننده از صنایع استان خوزستان هستند که حدود ٤١ درصد شرکت کنندگان را شامل می شود و ٢٥ شرکت از این تعداد، عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت خوزستان هستند.
این نمایشگاه، از 15تا 1٨ آذر همه روزه از ساعت 10تا 17 پذیرای متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان خواهد بود.
قرار است در مدت برپایی این نمایشگاه پنج کالای اساسی ساخت داخل از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و سه کالای مهم و کاربردی از سوی شرکت ملی حفاری ایران رونمایی شود.
همچنین چند قرارداد همکاری میان شرکت های نفتی و سازندگان بخش خصوصی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز از جمله توربین های گازی، قطعات کمپرسورهای گازی، پمپ های فرآیندی و ابزار حفاری امضا خواهد شد.
در آیین گشایش این نمایشگاه که در تالار اجتماعات نیوساید اهواز برگزار شد، استاندارخوزستان ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران، مدیران عامل شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری ایران، مسوولان شرکت های نفتی در جنوب ، نمایندگان شرکت های سازنده تجهیزات صنعت نفت حضور داشتند.
646/640


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن