تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803012961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش هزينه هاي تراکنش هاي الکترونيکي با ارائه برنامه هايي بر روي تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۱ب.ظ)
کاهش هزينه هاي تراکنش هاي الکترونيکي با ارائه برنامه هايي بر روي تلفن همراه ارائه برنامه هايي بر روي تلفن همراه که بتوان با استفاده از آن ها تراکنش هاي پرداخت الکترونيکي را آسان تر، سريع تر و امن تر کند، از جمله راهکارهايي است که در شرايط فعلي مي تواند به کاهش هزينه هاي تراکنش هاي الکترونيکي از ساير درگاه ها مانند پوز کمک کند.
حامد منصوري، با بيان اين مطلب گفت: ارائه و گسترش اينترنت نسل 3 جي بر بستر تلفن همراه، امکان استفاده ارائه و استفاده از خدمات بيشتري را هم براي شرکت هاي پرداخت الکترونيکي و هم براي کاربران تلفن هاي همراه بوجود آورده است. يکي از از اين خدمات ابزارهايي است که مي توان با استفاده از آنها تراکنش هاي پرداخت و عمليات مرتبط با آنها را سريع تر، ارزان تر و امن تر انجام داد.
وي افزود: شرکت هاي پرداخت الکترونيکي بايد با استفاده از همين ظرفيت تلاش و سرمايه گذاري لازم را براي افزايش سطح و کيفيت خدمات قابل ارائه به کاربران انجام دهند چرا که در غير اين صورت فاصله اي که طي سال هاي اخير توانسته ايم ميان خدمات پرداخت الکترونيکي در ايران و جهان آن را کاهش دهيم، دوباره ايجاد مي شود.
اين فعال حوزه پرداخت الکترونيکي ادامه داد: مقايسه ميان هزينه هاي تراکنش در بستر هاي الکترونيکي مانند دستگاه هاي کارتخوان، درگاه اينترنتي و تلفن همراه نشان مي دهد، به هر ميزان بتوانيم تراکنش ها و کاربران را به سمت استفاده از تلفن همراه سوق دهيم در واقع موفق شده ايم در هزينه هاي ملي صرفه جويي کنيم.
منصوري با اشاره به مباحثي که در مورد کارمزد دستگاه هاي کارتخوان مطرح شده بود، گفت: فارغ از اختلافات موجود بر سر پرداخت کننده کارمزد، نکته مهمي که بايد مورد توجه قرار داد اين است که تمامي نهادها، فعالان و سرمايه گذاران مرتبط با حوزه پرداخت الکترونيکي بايد تمام تلاش خود را براي کاهش قيمت تمام شده ارائه خدمات پرداخت الکترونيکي انجام دهند.
وي افزود: تلاش، سرمايه گذاري و صرف وقت در اين راستا به مراتب ار مجادله بر سر سهم کاربران خدمات پرداخت الکترونيکي از کارمزدهاي پرداختي، منطقي تر و اقتصادي تر است.
اين فعال حوزه پرداخت الکترونيکي با استقبال از ورود نسل جديد اينترنت به شبکه تلفن همراه گفت: با گسترش امکانات اينترنتي بر روي بستر تلفن همراه، جذابيت ها و شرايط ارائه برنامه هاي مبتني بر اين بستر در حوزه پرداخت الکترونيکي نيز افزايش يافته است و شرکت هاي فعال در اين حوزه بايد به سمت استفده بهينه و به روز از اين بستر حرکت کنند.
مديرعامل شرکت آسان پرداخت پرشين با اشاره به رونمايي از ابزار پرداخت الکترونيکي بر بستر تلفن همراه توسط اين شرکت همزمان با نمايشگاه الکامپ گفت: ما هم به سهم خود تلاش کرده ايم با سرمايه گذاري براي نگارش برنامه يا همان ابزار ارائه خدمات پرداخت الکترونيکي بر بستر اينترنت نسل 3 جي در تلفن هاي همراه، نخستين قدم را در اين مسير برداريم تا با کاهش ريسک هاي سرمايه گذاري ساير شرکت هاي همکار ما نيز نسبت به ورود به اين راه ترغيب شوند.
وي در تشريح خصوصيات اين ابزار گفت: با برنامه آپ که براي نخستين بار در حوزه ارائه خدمات پرداخت الکترونيکي در کشور ارائه مي شود، امکانات پرداخت به روشي متفاوت و آسان تر از هميشه در اختيار کاربران قرار مي گيرد. با اين برنامه ازگرفتن موجودي از کارت هاي بانکي تا مشاهده مبلغ قبض سيم کارت و از پرداخت قبوض آب و برق و ... تا نيکوکاري بر بستر اينترنت تلفن همراه ممکن است.
منصوري ادامه داد: اين برنامه، به تدريج عملکردهاي پرکاربرد را ياد مي گيرد و کار را آسان و ورود دوباره اطلاعات را غير لازم مي کند. کاربران مي توانند اين برنامه را به صورت رايگان طريق سيبچه براي گوشي هاي با نرم افزار iOS و براي گوشي هاي اندرويد از طريق گوگل پلي و حتي دريافت مستقيم، دريافت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن