تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال هشت طرح تحقیقاتی آب و فاضلاب در گیلان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امسال هشت طرح تحقیقاتی آب و فاضلاب در گیلان اجرا می شود رشت - ایرنا - مدیر دفتر بهبود ، بهره وری و تحقیقات آب و فاضلاب شهری گیلان گفت : امسال به منظور کیفیت بخشی به آب آشامیدنی مردم ، هشت طرح پژوهشی ، تحقیقاتی در این شرکت اجرا می شود.


" رامین بهبودی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای اجرای این طرح ها، 150 میلیون تومان از اعتبارات جاری این شرکت پیش بینی شده است.
وی با بیان این که در حال حاضر شش طرح تحقیقاتی در بخش آب و فاضلاب استان در حال انجام است ، اظهار کرد : علاوه بر این طرح ها ، 15 طرح تحقیقی نیز به نتیجه رسیده است.
بهبودی امضای تفاهنامه با دانشگاه گیلان و پارک علم و فناوری را از مهمترین کارهای مشترک تحقیقاتی و پژوهشی بین این شرکت و مراکز علمی عنوان کرد.
وی بیشترین کارکرد طرح های یادشده را مربوط به بهبود کیفیت آب آشامیدنی ذکر و تصریح کرد : این طرح ها مربوط به تصفیه آب ، کاهش هزینه های تولید، کاهش حداقلی خسارت و آسیب به تاسیسات آبرسانی و شبکه فاضلاب ،افزایش کیفیت پساب، افزایش استحصال آب از چاه ها است .
بهبودی ساخت دستگاه های افزایش حساسیت به کلر و تنظیم خودکار آن و انتقال داده ها از طریق امواج رادیویی و اینترنت و قابلیت سوییچ شدن از طریق سامانه GPRS توسط متخصصان ایرانی بخش خصوصی با همکاری فنی پرسنل آب و فاضلاب را از جمله دستاوردهای این اقدامات پژوهشی عنوان کرد.
یش از 350 هزار مشترک نحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان قراردارند.ک/3
7296/604


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن